| کد خبر: 156791 |

هفته آینده؛ بررسی صحت منتفی شدن فروش هواپیماهای ایرباس و بوئینگ در کمیسیون عمران

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی صحت فروش هواپیماهای ایرباس و بوئینگ در نشست هفته آینده کمیسیون متبوعش خبر داد.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی صحت فروش هواپیماهای ایرباس و بوئینگ در نشست هفته آینده کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش خانه ملت، قلی‌اله قلی زاده،  با اشاره به انتشار اخباری مربوط به منتفی شدن فروش هواپیماهای ایرباس و بوئینگ از سوی آمریکا به ایران، گفت: قرارداد خرید هواپیماهای بوئینگ و ایرباس از سوی ایران در شرایط برجام منعقد شده و کارشکنی در آن و نیز منتفی شدن خرید این هواپیماها صحیح نیست و باید از سوی دولت اقدامات جدی صورت گیرد.

عضو  هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افزود: در این نکته شکی نیست که آمریکایی‌ها از هر تلاش و اقدامی برای ضربه زدن به منافع ایران استفاده می‌کنند، اما معتقدم که در هیچ شرایطی نباید فروش هواپیماها به ایران منتفی شود.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین، بخش هوراند در مجلس، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اینکه صحت منتفی شدن فروش هواپیماهای بوئینگ و ایرباس به ایران مشخص شود را انجام داده‌ایم که بر این اساس قرار است هفته آینده این موضوع را در کمیسیون عمران مجلس مورد بررسی و واکاوی قرار دهیم.

عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در پایان خاطرنشان کرد:موضوع صحت منتفی شدن قرارداد فروش هواپیماهای ایرباس و بوئینگ به ایران را هفته آینده با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی بررسی می‌کنیم

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.