| کد خبر: 156444 |

پورابراهیمی:

دولت آقای روحانی رویکرد جسورانه را در پیش گرفته است

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از رویکرد جسورانه دولت دوازدهم استقبال می کنیم، گفت: دولت آقای روحانی رویکرد محافظه کارانه خود را کنار گذاشته و رویکرد جسورانه را در پیش گرفته و مجلس شورای اسلامی این موضوع را به فال نیک می گیرد.

تین نیوز

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از رویکرد جسورانه دولت دوازدهم استقبال می کنیم، گفت: دولت آقای روحانی رویکرد محافظه کارانه خود را کنار گذاشته و رویکرد جسورانه را در پیش گرفته و مجلس شورای اسلامی این موضوع را به فال نیک می گیرد.

در نشست مجمع نمایندگان استان با استاندار کرمان ضمن تبریک ابقای «علیرضا رزم حسینی» در مسند استانداری کرمان گفت: در دولت دوازدهم باید براساس توانمندی مناطق طرح های توجیهی را مشخص کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نگاه مجمع نمایندگان به دولت و استان این است که دست در دست استاندار کرمان برای رفع مشکلات دهیم تا توسعه استان کرمان را رقم زنیم.

وی با تاکید بر آنکه نگاه مجمع نمایندگان به مجموعه استان این است که چگونه توسعه استان را می توانیم رقم بزنیم، عنوان کرد: باید طرح های اولویت دار را در دو بخش اقتصادی و عمرانی به ما اعلام کنید تا ما براساس آن بتوانیم در مجلس شورای اسلامی در تسریع آنها اقدام کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه بنگاه های اقتصادی باید توجیه اقتصادی داشته باشند، بیان کرد: برخی از واحدهای تولیدی توجیه اقتصادی ندارد و تزریق منابع دولتی به این واحدها به گونه ای هدر دادن منابع است که باید به آنها مشاوره های لازم دهیم تا بنگاه های آنها توجیه اقتصادی داشته باشد.

وی از لزوم ساماندهی اتباع بیگانه در استان کرمان سخن گفت و بیان کرد: باید مدل نگهداری اتباع افغانی در کشور و به ویژه استان کرمان با رویکرد اقتصادی باشد، به طوری که هم اکنون حدود 25 درصد از یارانه نان استان کرمان را افاغنه استفاده می کنند و همچنین آنها از آب، جاده، بهداشت و درمان و ... کشور و استان در حال استفاده هستند و هیچگونه منفعتی نیز برای ما ندارند پس باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که اتباع بیگانه هزینه حضور خود را بدهند،

به گزارش ایسنا، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در پایان با بیان اینکه صادرات پسته نیازمند به حمایت جدی دارد، تصریح کرد: ظرفیت نمایندگان در خدمت نظام و توسعه استان می باشد./

پایان پیام

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.