| کد خبر: 148108 |

واکنش لاریجانی به سخنان ترامپ

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادعای کمک ایران به گروه‌های تروریستی مضحک است، گفت: آنها با طرح این یاوه‌گویی‌ها به‌دنبال تغییر افکار عمومی دنیا هستند.

تین نیوز

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادعای کمک ایران به گروه‌های تروریستی مضحک است، گفت: آنها با طرح این یاوه‌گویی‌ها به‌دنبال تغییر افکار عمومی دنیا هستند.

به گزارش فارس، علی لاریجانی روز گذشته در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای حفاظت مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استکبار و ایادی آن هرگز حاضر نبودند که در ایران آرامش برقرار شود، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا با پررویی می‌گوید که ایران مساله‌ساز است، لازم است در این زمینه به وی بگوییم شما در این 40 سال اخیر در هیچ شرایطی دست از مساله‌سازی برنداشته‌اید.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنگ ایران و عراق گفت: یکی از کشورهای منطقه می‌گفت که ما فقط 40 میلیارد دلار به صدام کمک کردیم، یکی دیگر از رهبران منطقه می‌گفت شاه قبلی اردن دو روز قبل از عملیات صدام به ما پیغام داد که ظرف یک هفته به تهران می‌رسیم و قادسیه تکرار می‌شود و شما اجازه بدهید که هواپیما از طرف کشور شما هم به ایران حمله کند؛ اینها سندهایی از جنایات آمریکا علیه ملت ایران است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ترامپ در یک مانور منطقه‌ای صدها میلیارد از امکانات امت اسلامی را چپاول کرد و حالا باید حرف‌هایی بزند که سران مرتجع منطقه را دلخوش کند. اما تصور واهی دارد؛ زیرا ایران همان ایرانی است که در مقابل آن صف‌کشی کشورها ایستادگی کرد. امروز سرمایه‌های انسانی ما شجاع‌تر و معتقدتر به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و تحت رهبری فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته، وظیفه امروز خود را به‌خوبی می‌دانند و استوار پای این آرمان‌ها ایستاده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.