| کد خبر: 146632 |

◄ واقعیت فاصله آمار ارئه شده باعملکرد ادارات

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: آمارهای ارائه شده از عملکرد ادارات دولتی از میزان رضایت مردم از دستگاههای اجرایی با واقعیتها فاصله دارد.

تین نیوز

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: آمارهای ارائه شده از عملکرد ادارات دولتی از میزان رضایت مردم از دستگاههای اجرایی با واقعیتها فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، بهمن طاهرخانی گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است و مسئولان وظیفه دارند در خدمت رسانی به ولی نعمتان خود کوتاهی  قصورنکنند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: به نظر می رسد آمارهای ارائه شده از عملکرد دستگاههای اجرایی با واقعیتها فاصله دارد و اگر دستگاهی در حوزه میدانی نیز موفق بود و مردم از عملکردآن دستگاه راضی بودندشایسته تقدیر است.

طاهرخانی تصریح کرد: شاید خود مدیران و کارمندان بهترین قاضی باشند و بویژه در شهرستانها عملکرد ادارات مشخص است و نگاه مردم یک چیز است اماآمارهایی کهارائه می شود بیان چیز دیگری است.

 

وی بیان کرد: هرچند اقدامات خوبی برای خدمت رسانی در دستگاهها انجام شده اما هنوز تا شرایط ایده آل فاصله داشته و باید کارهای مردم بسرعت مورد رسیدگی قرار گرفته تا رضایت خاطر آنها فراهم شود.

طاهرخانی اضافه کرد: نمایندگان مجلس بدنبال ایجاد وفاق و وحدت میان همه قوا و تحقق خدمت رسانی مناسب به مردم هستند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده معتقدم وباید زیرساخت‌های خدمت صادقانه به مردم فراهم شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.