| کد خبر: 145992 |

جزئیات جلسه تعدادی از نمایندگان با لاریجانی درباره «موسسات مالی

بانک مرکزی عزمی برای حل مشکلات ندارد

نماینده مردم زنجان گفت: حتماً‌پس از تعطیلات مجلس پیگیر جلسات متعدد هیئت رئیسه با رئیس کل بانک مرکزی درباره حل مشکلات سپرده‌گذاران خواهیم بود. همچنین رئیس مجلس هم معتقد به ادامه جلسات است و خواستار این بودد تا این موضوع با تعامل حل و فصل شود.

تین نیوز
 نماینده مردم زنجان گفت: حتماً‌پس از تعطیلات مجلس پیگیر جلسات متعدد هیئت رئیسه با رئیس کل بانک مرکزی درباره حل مشکلات سپرده‌گذاران خواهیم بود. همچنین رئیس مجلس هم معتقد به ادامه جلسات است و خواستار این بودد تا این موضوع با تعامل حل و فصل شود.

به گزارش میزان، علی وقفچی نماینده مردم زنجان با اشاره به جزئیات آخرین جلسه جمعی از نمایندگان با ریاست مجلس درباره پیگیری مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری گفت: طبق آخرین جلسه، بنده به همراه آقایان پژمان‌فر و حجت‌الاسلام ذوالنور و خانم چنارانی خدمت آقای لاریجانی رسیدیم و در این جلسه رئیس مجلس درباره پیگیری مشکلات سپرده‌گذاران در مؤسسات مالی و اعتباری گفتند که بهتر است این موضوع با تعامل با دستگاه‌های ذیربط حل و فصل شود.

وی افزود: همچنین آقای لاریجانی اذعان داشتند که شاید با ارسال گزارش مؤسسه کاسپین طبق ماده 236 به قوه قضائیه نتوانیم در روند کار کمکی داشته باشیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: با این حال بنده معتقدم که بانک مرکزی در حال حاضر عزمی برای حل مشکلات مردم ندارد و روزبه‌روز وضعیت مؤسسات مالی بدتر می‌شود. این در حالی است که برخی دوستان می‌آیند و می‌گویند که ما سپرده سپرده‌گذاران در مؤسسات مالی را تعیین تکلیف کرده‌ایم و اما کسی نیست که از آنها بپرسد مگر تعیین تکلیف یک طرفه عملیاتی می‌شود؟

وقفچی تصریح کرد: معتقدم اگر بانک مرکزی تاکنون مشکلات سپرده‌گذاران در مؤسسات مالی و اعتباری را حل و فصل کرده پس در حال حاضر مردم چرا در خیابان‌ها تجمع می‌کنند که این خود جای سؤال دارد.

این نماینده مجلس با اشاره به ادامه جلسات هیئت رئیسه مجلس با مسئولین بانک مرکزی درباره حل مشکلات سپرده‌گذاران گفت: حتماً‌پس از تعطیلات مجلس پیگیر جلسات متعدد هیئت رئیسه ملجس با رئیس کل بانک مرکزی درباره حل مشکلات سپرده‌گذاران خواهیم بود. همچنین رئیس مجلس هم معتقدبه ادامه جلسات است و خواستار این بود تا این موضوع با تعامل حل و فصل شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.