| کد خبر: 143361 |

وزیر پیشنهادی نیرو در تشریح و دفاع از برنامه‌هایش:

پاسخگوی دوره مسئولیت خود در وزارت نیرو هستم/ افزایش شفافیت و مقابله با فساد اداری را در دستور کار خود قرار دادم

وزیر پیشنهادی گفت: طی 12 سال اخیر هیچ سمتی در وزارت نیرو و آب نداشتم لذا من تنها پاسخگوی دوره مسئولیت خود در وزارت نیرو هستم و از افتخارات من انجام مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی است.

تین نیوز

وزیر پیشنهادی گفت: طی 12 سال اخیر هیچ سمتی در وزارت نیرو و آب نداشتم لذا من تنها پاسخگوی دوره مسئولیت خود در وزارت نیرو هستم و از افتخارات من انجام مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی است.

 حبیب‌الله بیطرف در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، در تشریح برنامه‌های خود برای وزارت نیرو و دفاع از آن اظهار کرد: در مقدمه برنامه‌هایمان برخی موارد ذکر شده که به آن پایبند هستم که از آنها می‌توان به تعهد نسبت به مطالبات مردم، بکارگیری تمام استعداد و توانایی خود برای ایفای مسئولیت، رعایت اخلاق حرفه‌ای در کار، تعهد نسبت به تقدم منافع ملی بر منافع بخشی، گروهی و فردی، رعایت حقوق شهروندی و فعالیت‌های مدنی در وزارت نیرو، صداقت و صراحت در برخورد با مردم و نماینده‌های مجلس و شورای اسلامی، داشتن روحیه انقلابی توام با انتقادپذیری و بهره‌گیری از نظرات کارشناسان، پاسخگو کردن واحد‌های زیرمجموعه و اصل قرار دادن رضایت مشترکان و رعایت شایسته‌سالاری اشاره کرد.

وزیر پیشنهادی نیرو افزود: از گذشته من برای انتخاب هر مدیر ۳ (ب) را در نظر می‌گرفتم بداند، بخواهد و بتواند. من تلاش‌های موثری برای افزایش شفافیت و مقابله با فساد اداری را در دستور کار خود قرار دادم و به ایجاد فرصت برابر برای بخش‌های دولتی و خصوصی در مبحث آب و برق تلاش کردم.

بیطرف در رابطه با مسئولیت خود در وزارت نیرو خاطرنشان کرد: در مدت ۲۰ سال خدمت من در وزارت نیرو ۹.۵ سال در حوزه آموزش و پژوهش، ۲.۵ سال و در طرح‌های کارون ۳ و ۴ ؛ هشت سال وزیر نیرو بودم. طی ۱۲ سال اخیر هیچ سمتی در وزارت نیرو و آب نداشتم لذا من تنها پاسخگوی دوره مسئولیت خود در وزارت نیرو هستم و از افتخارات من انجام مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی است.

ادامه دارد

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.