| کد خبر: 143280 |

حاشیه های چهارمین روز بررسی صلاحیت وزرا در مجلس

ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم صبح امروز (شنبه) در مجلس شورای اسلامی و با حضور جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای پیشنهادی آغاز شد.

تین نیوز

ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم صبح امروز (شنبه) در مجلس شورای اسلامی و با حضور جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای پیشنهادی آغاز شد.

در جلسه علنی صبح امروز (شنبه) مجلس صلاحیت وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی، صنعت، معدن وتجارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کشور، نفت، نیرو و ورزش به جلسه عصر امروز و فردا صبح مجلس موکول شد. همچنین قرار است رای گیری برای وزرای پیشنهادی در جلسه علنی فردا انجام شود.

در جلسه صبح امروز و در جریان سخنرانی محبی‌نیا نماینده میاندوآب در موافقت با وزیر پیشنهادی راه اظهارات وی مورد اعتراض نمایندگان قرار گرفت. وی در بخشی از سخنانش در حوزه مخالفت با وزیر پیشنهادی راه سخن گفت و در بخش دیگر به دفاع از زنگنه پرداخت که با واکنش نمایندگان و تذکر رئیس مجلس مواجه شد.

ضرورت ارائه لیست اموال وزرا و برخی حاشیه سازی‌ها در این زمینه از جمله تذکرات امروز نمایندگان در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی بود.

مهرداد لاهوتی در تذکری در همین رابطه به انتشار شایعاتی در خصوص اموال وزرای پیشنهادی در برخی کانال‌های تلگرامی اشاره کرد که رئیس مجلس در واکنش به آن گفت: ما برای کانال‌ها تصمیم نمی‌گیریم.

مصافحه سامری نماینده خرمشهر با محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه به وساطت چند نماینده در حاشیه جلسه علنی امروز نیز از حواشی جالب توجه ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.