| کد خبر: 143252 |

ذوالقدر در موافقت با وزیر پیشنهادی ارشاد:

صالحی روابط منحصر به فردی با علما دارد

عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به روابط منحصر به فرد وزیر پیشنهادی فرهنگ با علما و مراجع گفت: صالحی پل ارتباطی خوبی بین اصحاب فرهنگ و علما خواهد بود.

تین نیوز

عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به روابط منحصر به فرد وزیر پیشنهادی فرهنگ با علما و مراجع گفت: صالحی پل ارتباطی خوبی بین اصحاب فرهنگ و علما خواهد بود.

در جلسه نوبت صبح روز شنبه مجلس شورای اسلامی سیده فاطمه ذوالقدر نماینده تهران در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرهنگ سنگ بنای اعتلای جامعه است. برای اداره این حوزه نه تنها به یک مدیر، بلکه به فردی اهل فرهنگ و علم نیاز داریم.

وی ادامه داد: عرصه فرهنگ جز با گفتگو و مدارا قابل مدیریت نیست. نیاز به شخصیتی مثل دکتر صالحی داریم که روابط منحصر به فردی با علما و اهل فرهنگ دارد و می تواند پل ارتباطی بین اصحاب فرهنگ و علما باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: دکتر صالحی نشان داده که می تواند نقش واسط را بازی کند. گام نخست در برنامه ارائه شده از سوی ایشان تحول در وضعیت موجود، تعامل با نهادهای محلی و بهره گیری از بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: محور برنامه های فرهنگی دکتر صالحی بر مبنای استفاده از ظرفیت های استانی می باشد.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه فرهنگ فرصت آفرین و محلی برای اعتلای جامعه است، گفت: برنامه آقای صالحی به گونه ای است که ضمن برون سپاری فرهنگ، نظارت جامع بر بخش خصوصی خواهد داشت.

عضو کمیسیون فرهنگی صالحی را وزیری انتقادپذیر و به دور از خصوصیت های یکه تازی خواند و گفت: آقای صالحی وزیری غیرسیاسی و غیرجناحی است که دارای دغدغه های فرهنگی است و روابط خوبی باعلما و اهل هنر دارد.

ذوالقدر ابراز امیدواری کرد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از زنان توانمند استفاده شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.