| کد خبر: 143209 |

/موافق وزیر پیشنهادی صنعت/

مقدسی: کمیسیون صنایع از آقای شریعتمداری حمایت می‌کند

نماینده خنداب و اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون صنایع و معادن از آقای شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حمایت می کند و برنامه های ایشان را به نفع اقتصاد کشور می داند.

تین نیوز

نماینده خنداب و اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون صنایع و معادن از آقای شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حمایت می کند و برنامه های ایشان را به نفع اقتصاد کشور می داند.

مهدی مقدسی طی سخنانی و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در موافقت با وی گفت: شریعتمداری سابقه خوبی در حوزه صنعت دارد و سابقه ایشان کار دفاع را آسان کرده است و ایشان بارها لیاقت و توانایی خود را اثبات کردند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی به عنوان یک برنامه بالادستی در برنامه های آقای شریعتمداری از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به سرمایه گذاری خارجی و تقویت تشکیلات صادرات محور، اعتقاد به اقتصاد دریا محور و اعتقاد به برنامه ششم توسعه، توجه به اشتغال روستا و مبارزه با قاچاق در برنامه‌های ایشان به خوبی پررنگ و مهم است.

مقدسی تصریح کرد: توجه به موانع تولید و فضای کسب و کار و جوانگرایی و استفاده از توان زنان در وزارتخانه ایشان را وزیری با برنامه در وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد که امید است برنامه‌های ایشان بتواند موثر و در جهت رفع مشکلات به خوبی اجرایی شود.

وی تاکید کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم مطالبات مردم و مشکلات مردم و هر آنچه مانع توسعه و رشد در کشور است را با جدیت متذکر شویم و اقدامات دولت و وزرا را تیزبینانه رصد کنیم و بر آن نظارت نماییم و بدون هیچ ملاحظه‌ای نواقص و مشکلات را منعکس کنیم اما در عین حال حایت از دولت و وزرا نیز یک وظیفه است و از آقای شریعتمداری می‌خواهم به مشکلات واگن سازی پارس، پپکو اراک و صنایع بزرگ و مشکل دار اراک، کمیجان، خنداب، فرهان و آشتیان توجه جدی نماید.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.