| کد خبر: 143142 |

خودکفایی گندم در کارنامه حجتی می‌درخشد/ نقاط منفی به خاطر نبود اعتبارات است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: خود کفایی گندم یک کار بسیار بزرگ بود که در کارنامه ایشان می درخشد و می تواند باعث ابقایشان شود.

تین نیوز

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: خود کفایی گندم یک کار بسیار بزرگ بود که در کارنامه ایشان می درخشد و می تواند باعث ابقایشان شود.

بشیر خالقی دبیر کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در رابطه با محمود حجتی وزیر پیشنهادی رییس جمهور برای وزارت بر جهاد کشاورزی اظهار کرد: نمی توان گفت که ایشان صد در صد خوب یا بد هستند. اقدامات مثبتی انجام شده است و مشکلاتی هم وجود داشته است. ایشان در حوزه گندم زحمت بسیاری کشیده اند که قابل تقدیر است.

وی افزود: در عین حال برخی نارسایی هایی هم وجود دارد که در مناطق دور دست توفیق چندانی نداشته اند که می توان به نبود سرمایه و اعتبار هم اشاره کرد. در مجموع در این دوره و دوره ای که قبلا هم همین سمت را داشتند زحمت بسیاری کشیدند. ایشان تجربیات خوبی در وزارت جهاد دارند و در حوزه اختیارات این وزارت خانه اطلاعات بالایی دارند اما نقاط ضعف هم دارند.

نماینده مردم خلخال و کوثر خاطر نشان کرد: وظیفه نمایندگان مجلس تشخیص و جمع بندی اقدامات ایشان است تا به نقطه ای برسیم که با جمع بندی نقاط ضعف و قدرت آقای حجتی به نحو احسنت در خصوص رای اعتماد یا عدم اعتماد تصمیم گیری کنیم. برای برخی نقاط ضعف باید تذکر داد اما نباید اقدامات مثبت ایشان را هم نادیده گرفت.

وی در رابطه با شانس حجتی برای ابقا در وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: هر نماینده مسئول رای خود است و فراکسیون های مختلف در این زمینه تصمیم می گیرند. به نظر من نقاط ضعف این وزارت خانه آن قدر شدید نیست که ایشان رای نیاورند. ایشان زحمت بسیاری کشیده اند و به صورت جمع بندی کشوری کار بسیاری انجام داده اند اما به صورت انفرادی در حوزه انتخابی من کار خاصی انجام نشده است. خود کفایی گندم یک کار بسیار بزرگ بود که در کارنامه ایشان می درخشد و می تواند باعث ابقایشان شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.