| کد خبر: 143050 |

زارعی نماینده مردم آباده(موافق)؛

◄ از 47 هزار میلیارد منابع مسکن مهر تنها 7500 میلیارد تومان در اختیار آقای آخوندی قرار گرفت

تین نیوز

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی گفت: دردوره چهار ساله وزارت آخوند ۳۰ هزار میلیارد تومان برای کارهای زیرساختی راهداری و راهسازی اختصاص یافته است.

به گزارش تین‌نیوز، رحیم زارع در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی و  در موافقت با وزیر پیشنهادی راه وشهرسازی گفت: موافقت من به معنی این نیست که در اقیانوس وزارت راه مشکلاتی وجود نداشته باشد. بلکه وزارت راه اگر در سیاستگذاری توطئه و تولید مسکن ۶۰ درصد تصمیم گیر است در اجرا  ۵ درصد نقش دارد و مجموعه ای از عوامل باید دست به دست هم دهد که تولید مسکن رونق یابد.

او افزود: ما نباید نگاه سیستمی داشته باشیم و همه چیز را گردن راه و شهرسازی بیندازیم. مسکن مهر در شش سال قبل از آقای آخوندی ۴۸ هزار میلیارد تتومان منابع بانکی در اختیاز داشته که برای ساخت مسکن پیش بینی شده بود و در دوره ایشان تنها ۷۵۰۰ میلیارد تومان به این منظور اختصاص پیدا کرد.

نماینده مردم آباده با بیان اینکه وزارت راه ۲۰ درصد در تولید ساختمان نقش دارد ادامه د اد: آقای ْآخوندی در چهار سال دولت یازدهم ۳۰ هزار میلیارد تومان برای کارهای زیربنایی راهداری و راهسازی اختصاص داد و ۱۰ هزار میلیارد تومان کار شد که مطالبات آن به گردن وزارت راه است. همچنین ۱۶۳ هزار میلیارد تومان برای پروژه ها مورد نیاز است که در سال ۹۵ هشت هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد و اینها باید در بررسی عملکرد مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ورود ۲۰۰ هواپیما به کشور در کلاس جهانی گفت:  ارزش ۱۰۰ ایرباس، ۸۰ بوئینگ و ۲۰ ای تی آر وارد شده ۳۳ میلیارد دلار است که کمک بزرگی به نوسازی ناوگان هوایی کشور کرده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.