| کد خبر: 143004 |

صفاری‌نطنزی: برنامه‌های قاضی‌زاده‌هاشمی حکایت از تسلط وی بر مسائل حوزه بهداشت است

نماینده مردم نطنز در مجلس تاکید کرد: برنامه‌های ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان کاملا با اسناد بالادستی تطبیق داشته و حکایت از اشراف و تسلط ایشان در حوزه بهداشت دارد.

تین نیوز

نماینده مردم نطنز در مجلس تاکید کرد: برنامه‌های ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان کاملا با اسناد بالادستی تطبیق داشته و حکایت از اشراف و تسلط ایشان در حوزه بهداشت دارد.

به گزارش ایسنا، مرتضی صفاری نطنزی در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان اظهار داشت: بزرگ‌ترین دستاورد و توفیق دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجی و بهداشت بوده است. طبیعی است که این دستاوردها ناخودآگاه به وجود نیامده و نتیجه تلاش‌ها و پیگیری‌های وزرای مربوطه بوده است.

وی تصریح کرد: فراموش نمی‌کنیم دغدغه رهبری را که بارها به آن تاکید کرده‌اند که کاهش هزینه‌های درمان توسط مردم انجام شود یقینا تلاش‌های آقای قاضی‌زاده‌هاشمی بر این اساس شکل گرفت و موفق به کاهش هزینه‌ها توسط مردم شد.

این نماینده مجلس با اشاره به دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان طی دوره چهار ساله مسئولیت وزارت بهداشت با قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: راه اندازی کلینیک ویژه در ۱۲۸ شهر و مناطق محروم، ۳۲ پایگاه اورژانس هوایی،‌ ایجاد مراکز ناباروری در مناطق محروم، احداث ۱۲۲ بیمارستان جدید، سه هزار و ۴۰۰ خانه بهداشت، احداث ۷۴۲ مرکز جامع سلامت روستایی و ۱۹۸ شبکه بهداشت بخشی از تلاش‌های وزارت بهداشت و شخص وزیر است.

صفاری نطنزی خاطرنشان کرد: قاضی‌زاده‌هاشمی ۲۷۰ بار به استان‌های کشور و مناطق محروم سفر کرده و در ۶۰۶ شهر و روستا حضور داشته است و این اقدامات همراه با اخلاق مداری مایه رضایت مردم شده است.

وی ادامه داد: تلاش‌ها و شخصیت علمی و حرفه‌ای قاضی‌زاده‌هاشمی ستودنی است، اما مروری به برنامه‌های ارائه شده توسط وی حکایت از اشراف و تسلط ایشان بر مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های ارائه شده قاضی‌زاده‌هاشمی کاملا با اسناد بالادستی مطابقت داشته و اهدافی که مشخص شده در نوع خود کم نظیر بوده و قاضی‌زاده‌هاشمی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.