| کد خبر: 142973 |

عضو کمیسیون عمران مجلس:

◄ عملکرد آخوندی با توجه به امکانات موجود مثبت بود

یکی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اظهار تمایل به حضور عباس آخوندی در کابینه دولت دوازدهم گفت: عملکرد آخوندی در وزارت راه و شهرسازی با توجه به منابع و امکانات موجود قابل دفاع است.

تین نیوز

یکی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اظهار تمایل به حضور عباس آخوندی در کابینه دولت دوازدهم گفت: عملکرد آخوندی در وزارت راه و شهرسازی با توجه به منابع و امکانات موجود قابل دفاع است.

سیدحسین افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز با حمایت از حضور عباس آخوندی وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، عنوان کرد: ایشان برای تصدی وزارت راه و شهرسازی برنامه‌های خوب و جامعی دارند که می‌تواند در پیشبرد اهداف این وزارتخانه بسیار کمک‌کننده باشد.

وی در همین رابطه ادامه داد: عباس آخوندی در دوره حضور خود در وزارت و راه و شهرسازی عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کردند اما نیاز است در بخشی از حوزه‌ها مانند مسکن عملکرد بهتری داشته باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه قضاوت عملکرد ایشان در دوره حضور در وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم بایستی بر اساس امکانات و منابع موجود صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: سیاست ایشان همواره با توجه به قانون‌های بالادستی مقام معظم رهبری بوده است.

افضلی در خصوص عملکرد وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در حوزه حمل‌ونقل هوایی، گفت: سرپا نگه‌داشتن صنعت حمل‌ونقل هوایی با توجه تحریم‌ها بسیار کار مشکلی است که در راستای آن برجام باعث شد تا ما بتوانیم از فرصت خرید هواپیما بهره‌مند شویم اما مطلبی که بسیار حائز اهمیت است خرید هواپیما به‌صورت اجاره به شرط تملیک بوده و ما پولی برای خرید آن پرداخت نکردیم و از منابع درآمدی این هواپیما هزینه‌ها پرداخت خواهد شد.

این نماینده مجلس با پیش‌بینی اینکه آقای آخوندی در نهایت خواهد توانست از  نمایندگان مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرید، اظهار داشت: فضای کلی کمیسیون عمران مجلس موافق حضور ایشان در کابینه دولت دوازدهم است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.