| کد خبر: 142770 |

ثروت در همه استان‌ها به صورت متوازن تقسیم شود

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در موافقت با کابینه دوازدهم از دولت خواست در راستای برقراری عدالت، به قومیت‌ها توجه کرده و توازن و تقسیم ثروت در کشور را ایجاد کند.

تین نیوز

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در موافقت با کابینه دوازدهم از دولت خواست در راستای برقراری عدالت، به قومیت‌ها توجه کرده و توازن و تقسیم ثروت در کشور را ایجاد کند.

در جلسه نوبت عصر روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی نبی هزارجریری در موافقت با برنامه‌ها و کابینه دوازدهم اظهار داشت: بنده برای دفاع از برنامه دولت دوازدهم دراین جایگاه حضور یافته‌ام؛ علاوه بر این قصد دارم نکاتی را در مورد اداره کشور به دولت یادآوری کنم.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه به اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان، بکارگیری زنان و جوانان، توجه به NGOها و سازمان‌های مردم نهاد و استفاده از نخبگان از مهمترین اولویت‌های کشور است.

وی در حوزه سیاست داخلی نیز برقراری عدالت و توجه به قومیت‌ها و توازن در تقسیم ثروت در کشور را از اولویت‌های کابینه دوازدهم برشمرد.

هزارجریبی با تقدیر از افزایش امنیت ملی و توان دفاعی کشور گفت: عدم تناسب آموزش با نیازهای کشور از مشکلات جدی ما است. در بسیاری از ارگان‌های ما نیروهای متخصص جذب نشده‌اند که این امر مشکلات زیادی را ایجاد کرده است. از دولت می‌خواهیم از این به بعد در راستای جذب نیروهای متخصص اقدام کند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: محیط‌زیست امانتی در دست ماست، اما مدأسفانه برداشت‌های بی‌رویه از جنگل‌ها، فجایعی را ایجاد کرده است.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.