| کد خبر: 142646 |

سخنگوی کمیسیون بهداشت تاکید کرد:

کرباسیان ایده‌های طیب‌نیا را عملیاتی می‌کند

یک نماینده مجلس گفت: کرباسیان در بحث شناخت بازار صادرات و جذب سرمایه‌گذار خارجی قدرت خوبی دارد. ایشان در بیشتر دولت‌ها سمت داشته و کاملاً یک فرد عملیاتی است.

تین نیوز

یک نماینده مجلس گفت: کرباسیان در بحث شناخت بازار صادرات و جذب سرمایه‌گذار خارجی قدرت خوبی دارد. ایشان در بیشتر دولت‌ها سمت داشته و کاملاً یک فرد عملیاتی است.

رسول خزری، سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص معرفی کرباسیان به عنوان وزیر اقتصاد به مجلس شورای اسلامی گفت: دو وزارتخانه صنعت و اقتصاد به صورت مستقیم با معیشت مردم سروکار دارند. امروز برای تصدی آنها افرادی انتخاب شده‌اند که بیشترین همکاری و هماهنگی را با یکدیگر دارند.

رسول خزری ادامه داد: در زمانی که شریعتمداری وزیر بود کرباسیان معاون وی بود و این دو به طور کامل نسبت به یکدیگر شناخت دارند.

وی ادامه داد: در دولت یازدهم وزارت اقتصاد در دست یک فرد ایده‌پرداز و تروریسین بود که الحق توانست اقتصاد کشور را در مسیر درستی ریل‌گذاری کند. کرباسیان نیز فردی دانشمند و عمل‌گرا است و به راحتی می‌تواند اید‌ه‌های طیب‌نیا را ادامه دهد و عملی کند.

وی تصریح کرد: کرباسیان در بحث شناخت بازار صادرات و جذب سرمایه‌گذار خارجی قدرت خوبی دارد. ایشان در بیشتر دولت‌ها سمت داشته و کاملاً یک فرد عملیاتی است.

نماینده مردم سرودشت افزود: تاکتیک دولت این بود که در دوره اول از افرادی استفاده کند که ایده‌پرداز باشند و در دولت دوم افرادی آمدند که قدرت اجرایی بیشتری دارند و من معتقدم مجلس به کرباسیان رای اعتماد دهد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.