| کد خبر: 142629 |

در گفت‌گوی اختصاصی با تین‌نیوز، عنوان شد:

◄ نوسازی ناوگان هوایی در دولت یازدهم کم‌نظیر بود

رئیس کمیسیون اصل 90 محلس شورای اسلامی از عباس آخوندی را فردی توانا به منظور اداره کردن وزارت راه‌وشهرسازی دانست.

تین نیوز

رئیس کمیسیون اصل 90 محلس شورای اسلامی از عباس آخوندی را فردی توانا به منظور اداره کردن وزارت راه‌وشهرسازی دانست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، داود محمدی با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: این روزها بحث‌های زیادی به منظور انتخاب گزینه اصلح برای اداره تمامی وزارت‌خانه‌ها میان اعضای کمیسیون‌ها به‌وجود امد، اما خوشبختانه وزیرراه فعلی از نظر مثبت نمایندگان به جهت ادامه کار خود در این سمت برخوردار بوده است.

وی که در گفت‌وگو با این شبکه خبری سخن می‌گفت، تصریح کرد: با توجه به توفیقات خوب آخوندی در حوزه ایجاد راه‌های بین شهری و روستائی به خصوص در میان بخش‌های دور افتاده، به نظر می‌رسد ادامه حضور وی در وزارتخانه راه و شهرسازی منشاء خیر بیشتری باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اقدامات تاثیر گذار آخوندی در نوسازی ناوگان فرسوده هوائی و خرید هواپیما و انتقال ان به کشور، آن را در نوع خود کم نظیر دانست و گفت: حضور آخوندی در کابینه دولت دوازدهم می‌تواند باعث تقویت کارهای عمران راه، ریل و هوائی در کشور باشد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های آخوندی به منظور بهسازی و ایجاد راه‌های روستائی در حوزه انتخابیه خود، افزود: آخوندی از زمان تصدی پست وزارت راه و شهرسازی خدمات ارزنده‌ای را جهت ایجاد خط آهن ملی  قزوین -رشت و راه‌های روستائی به سرانجام رساند که شاید سال‌ها به آرزویی برای شهروندان قزوینی بدل شده بود.

محمدی در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: آسفالت راه‌های روستائی، اعطای سهمیه سوخت از جمله اقداماتی است که در استان قزوین راه‌گشا بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.