| کد خبر: 142512 |

کولیوند: تشریح اولویت‌های وزارت کشور در دولت دوازدهم

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت یازدهم وزارت کشور توانسته تقسیمات کشوری را ساماندهی کند و در فضای کارشناسی حرکت کرده است.

تین نیوز

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت یازدهم وزارت کشور توانسته تقسیمات کشوری را ساماندهی کند و در فضای کارشناسی حرکت کرده است.

محمدجواد کولیونددر خصوص ارزیابی از وضعیت رحمانی فضلی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور و اولویت های این وزارتخانه، اظهار داشت: وزارت کشور اولین موضوعی که باید مورد توجه قرار دهد، امنیت داخلی است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در زمینه امینت داخلی و تقسیمات کشوری طراحی جدیدی انجام شود، بیان کرد: در زمینه تقسیمات کشوری آسیب‌هایی داشته‌ایم، اما در دولت یازدهم وزارت کشور توانسته تقسیمات کشوری را ساماندهی کند و در فضای کارشناسی حرکت کرده است.

کولیوند افزود: در 3 حوزه امنیت داخلی، تقسیمات کشوری و مرزها وزارت کشور باید حرکتی توام با جدیت و نگاه کارشناسی داشته باشد، رحمانی فضلی اقدامات خوبی را انجام داده و امیدواریم برنامه ها به درستی پیش رود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه جامع نظام انتخابات و پیگیری دولت برای لایحه واحد خدمات شهری از جمله اولویت‌های دولت است که در وزارت کشور باید به این موضوع توجه شود و این اولویت ها در 4 سال آینده قابل تحقق است و حتی می‌توان بهتر کار کرد.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.