| کد خبر: 142458 |

شریفی: کابینه دوازدهم هماهنگ وعملگراست

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: ایراداتی در برنامه تعدادی از وزراء مبنی بر عدم انطباق با سیاست های قانون برنامه ششم وجود دارد که باید به این موضوع توجه بیشتری کرد.

تین نیوز

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: ایراداتی در برنامه تعدادی از وزراء مبنی بر عدم انطباق با سیاست های قانون برنامه ششم وجود دارد که باید به این موضوع توجه بیشتری کرد.

ناصر شریفی با اشاره به معرفی کابینه دوازدهم از سوی رئیس جمهور و برگزاری نشست های متعدد برای بررسی برنامه ها،اهداف ورویکرد تعدادی از وزرای پیشنهادی خاطرنشان کرد: معتقدم رئیس جمهور بهترین افراد ممکن را برای تصدی وزارتخانه ها به مجلس معرفی کرده است و کابینه دوازدهم در صورت گرفتن رای اعتماد از مجلس، کابینه ای منسجم، هماهنگ وعملگرا خواهد بود.

نماینده مردم بندرلنگه،بستک،پارسیان وجزیره کیش در مجلس شورای اسلامی افزود: طی چند روز گذشته که نشست های متعدد حتی تا پاسی ازشب با وزرای پیشنهادی برگزارمی شود،انسجام،هماهنگی،عملیاتی بودن برنامه ها ورویکردهای مطلوب ومناسب درجهت تحقق سیاست های کلی نظام بویژه در حوزه اقتصادی،سرمایه گذاری،تولید،توجه به سرمایه نیروی انسانی،امنیت سرمایه گذاری،توسعه صادرات،ایجاد اشتغال وسیاست خارجی عزتمندانه مشهود بود .

شریفی درخصوص رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی خاطرنشان کرد: فضای بسیار خوب وامیدوارکننده ای وجود دارد وهرچند در چند روز گذشته حرف وحدیث هایی راجع به یک یا دو نفر از وزرای پیشنهادی وجود داشت، اما به نظر می رسد که با نشست های متعدد وارایه برنامه ها وپاسخ های مستدل،اکثر نمایندگان به این اقناع رسیده اند که با رای قاطع خود زمینه را برای تسریع در هماهنگی وانسجام بیشتر در شروع به کار دولت دوازدهم فراهم آورند.

عضو کمیسیون شوراهاوامور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود: ایراداتی در برنامه های تعدادی از وزرا مبنی بر عدم انطباق با سیاست های قانون برنامه ششم وجود دارد که این وزراء باید به این موضوع توجه بیشتری کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که در موافقت یا مخالفت کدام وزیر ثبت نام می کنید گفت: در مخالفت با هیچ یک از وزرا ثبت نام نمی کنم چراکه برنامه آن ها راهبردی،عملیاتی و امیدوارکننده است، از این رو در موافقت با وزرای آموزش وپرورش،نیرو،راه وشهرسازی، کشور،اطلاعات،بهداشت ودرمان وامورخارجه ثبت نام خواهم نمود.

شریفی درپاسخ به این سئوال که کدام وزرا بیشترین رای بدست خواهند آورد افزود: اکثر وزراء با آرای قاطع از مجلس رای اعتماد خواهندگرفت اما وزرای خارجه،اطلاعات،دفاع وکشوربه جهت کارکرد وتأثیرگذاری در عرصه بین المللی رای بسیار خوب وبالایی خواهند گرفت.

نماینده مردم بندرلنگه،بستک،پارسیان وجزیره کیش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کابینه دوازدهم باید باتلاش وانگیزه مضاعف بتواند خدمات شایسته و ملموسی به مردم مناطق کمتر توسعه یافته داشته باشد و به توسعه زیرساخت های مناطق محروم وکم برخوردار توجه جدی کرده و برای آن ها برنامه ریزی کند.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.