| کد خبر: 136522 |

رئیس کمیسیون عمران مجلس:

◄ شرکت فرودگاه‌ها نیازمند منابع دولتی است

ظهر امروز (یازدهم تیرماه) حدود 15 نفر از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، دانشکده هواپیمایی کشوری، ترمینال و مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد بازدید کردند.

تین نیوز

ظهر امروز (یازدهم تیرماه) حدود 15 نفر از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، دانشکده هواپیمایی کشوری، ترمینال و مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در حاشیه این دیدار محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: همواره رویکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ایمنی پروازها، ارائه خدمات مناسب به مسافران و تجهیزات مناسب بوده است و خوشبختانه در این زمینه خوب عمل کرده است.

وی در همین رابطه ادامه داد: برای اینکه همواره بتوان رضایتمندی مسافران را جلب کرد راه بسیار طولانی در پیش است و این موضوع نیازمند هزینه است اما با توجه به اینکه شرکت فرودگاه‌ها شرکتی درآمد-هزینه‌ای است امکان صرف هزینه بسیار را ندارد.

رضایی گفت: به اعتقاد بنده برای اینکه شرایط مناسب و مطلوب‌تری در فرودگاه‌های کشور داشته باشیم باید خارج از درآمد شرکت فرودگاه‌ها دولت هم کمک کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه و نوسازی فرودگاه‌های کشور نیازمند صرف هزینه بسیار است به همین جهت باید از منابع اعتبار دولتی هم به این شرکت کمک کنیم چرا که فرودگاه‌های کشور ابروی نظام هستند و می‌توانند در مسائل اقتصادی و سیاسی بسیار تاثیرگذار عمل کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به افزایش پروازی از آسمان ایران اشاره کرد و تصریح کرد: ورود پروازهای قطری و در پی آن افزایش حجم پروازهای عبوری از فضای آسمان ایران یک دیپلماسی قوی را می‌طلبید که امیدواریم با توجه به ظرفیت صنعت فرودگاهی شاهد افزایش پروازها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه فرودگاه‌های کشور در مسیر نوسازی، بازسازی و توسعه قرار گرفتند و باید دولت - مجلس کمک کنند تا شرایط بهتری محیا شود، خاطرنشان کرد: مجلس و کمیسیون عمران تاکنون همکاری خوبی با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران داشته است و در جهت قانون هر کاری که توانسته انجام داده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.