| کد خبر: 135471 |

ایجاد فرصت های شغلی نقطه قوت شهرداری تهران است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دستاوردهای خوب و اثرگذار پایتخت در سایه تخریب های ناشی از سیاسی کاری های برخی جناح های سیاسی قرار گرفته است.

تین نیوز

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه دستاوردهای خوب و اثرگذار پایتخت در سایه تخریب های ناشی از سیاسی کاری های برخی جناح های سیاسی قرار گرفته است.

 

حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه توسعه پروژه عظیم مترو آن هم به اصطلاح با دست های خالی از سوی مدیریت شهری تهران ناشی از توانمندی مدیران شهرداری در ایجاد فرصت های توسعه به حساب می آید، تصریح کرد: بسیاری از شهرهای توسعه یافته دنیا با وجود در اختیار داشتن کلیه امکانات و نبودن در سایه تحریم های بین المللی هنوز نتوانسته اند به اندازه پایتخت خطوط مترو را توسعه دهند. این دستاورد به خودی خود نشان دهنده توانمندی مدیریت شهری تهران است .

 

نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس دهم یکی از الزامات تامین رفاه شهروندان در کنار زندگی شهری را ایجاد زیرساخت های رفاهی دانست و گفت: در سال های اخیر شاهد بودیم مدیریت شهری تهران با توسعه بوستان ها و فضای سبز شهری تلاش کرده است در کنار افزایش سرانه فضای سبز رفاه شهروندان را نیز به نسبت تامین کند. موضوع مهمی که علاوه بر فراهم کردن امکانات رفاهی برای شهروندان، گامی در مسیر تامین سلامت روحی شهروندان محسوب می شود .

 

حاجی دلیگانی ایجاد فرصت های شغلی در راستای اجرای پروژه های شهری از جمله توسعه مترو، ساخت بزرگراه ها و عملیات عمرانی کلان شهر تهران را از دیگر دستاوردهای حائز اهمیت مدیریت شهری کنونی تهران برشمرد و افزود: یکی از دغدغه های شهروندان در سال های اخیر کسب فرصت های شغلی مناسب بوده است . موضوع مهمی که امروز شاهد هستیم به نقطه قوت شهرداری تهران بدل شده است .

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.