| کد خبر: 134095 |

مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی مجلس فردا با حضور رؤسای قوا برگزار می‌شود

مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی روز گذشته، فردا با حضور روسای قوای سه‌گانه و مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشکری در محل ساختمان مجلس برگزار می‌شود.

تین نیوز

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی روز گذشته، فردا با حضور روسای قوای سه‌گانه و مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشکری در محل ساختمان مجلس برگزار می‌شود.

 

به گزارش فارس، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز هیأت رئیسه امروز مجلس گفت:در جلسه امروز هیأت رئیسه مقرر شد تا مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی روز گذشته در مجلس، فردا جمعه برگزار شود.

 

وی افزود: این مراسم با حضور روسای قوای سه‌گانه و مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشکری ساعت 10 صبح فردا جمعه 19 خردادماه 96 در محل ساختمان مجلس برگزار می‌شود.

 

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: پس از مراسم وداع و همچنین برگزاری نماز جمعه شهدای حادثه تروریستی دیروز از محل برگزاری نماز جمعه تشییع می‌شوند.

 

نعمتی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز مقرر شد تا وزرای کشور و اطلاعات روز یکشنبه 21 خردادماه 96 با حضور در جلسه غیرعلنی مجلس گزارشی را در خصوص حادثه تروریستی صورت‌گرفته و اقدامات انجام‌شده توسط این وزارتخانه‌ها در ارتباط با این حادثه ارائه کنند.

 

وی در پایان گفت: جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی چالش‌های اقتصادی که بنا بود تا با حضور مشاور اقتصادی رئیس جمهور در روز یکشنبه هفته آینده 21 خردادماه برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.