| کد خبر: 78560 |

◄افتتاح همزمان ۳۸ مجتمع خدماتی و رفاهی در ۱۳ استان

تین نیوز |  38 مجتمع خدماتی و رفاهی در 13 استان کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، داود کشاورزیان در نشستی خبری به طور همزمان 38 مجتمع خدماتی و رفاهی را به صورت آنلاین افتتاح کرد.

وی در این رابطه افزود: با توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بخش آمار مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در حال بهره برداری به 600 مجتمع می رسد. همچنین 348 مجتمع در حال ساخت است و موافقت اصولی 525 جهت احداث انجام شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به نحوه توزیع این مجتمع در محورهای کشور اذعان داشت: 61 مجتمع در آزادراه ها و 233 مجتمع در بزرگراه های کشور در حال بهره برداری است.

وی تاکید کرد: باید در راه های اصلی و فرعی علیرغم حداقل تردد امکانات خدمات و رفاهی فراهم شود و به همین خاطر قوانین سازمان جهت اجرا و ساخت مجتمع های خدماتی و رفاهی در محورهای کم تردد موردبازنگری قرار گرفته است.

کشاورزیان با بیان اینکه سیاست سازمان توسعه کمی و کیفی مجتمع های خدماتی و رفاهی در هر 50 کیلومتر است؛ خاطرنشان کرد: از نظر کیفی دو روش اتخاذ شده است که یکی سازوکار مدیریتی و برخورد با متخلفان و دیگری ایجاد مجتمع‌های زنجیره ای با استفاده از سیستم «فرنچای» که در این خصوص با دو سرمایه گذار وارد مذاکره شده ایم و تا سال آینده شاهد خدمات مشابه در سراسر کشور خواهیم بود.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای یادآور شد: در خصوص ساخت مجتمع های خدماتی و رفاهی، 130 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری شده و میزان اعتبارات نیز 9 میلیارد تومان و 1.2 میلیارد تومان از طریق بانک ها جذب شده است.

گفتنی است سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، فارس، قزوین، مرکزی، خوزستان، قم، کرمان، کرمانشاه، لرستان، هرمزگان، خراسان شمالی و رضوی، 13 استانی هستند که این مجتمع های خدماتی و رفاهی در آنها به افتتاح رسیده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حمید نجف 0 0

    توجه به زیر ساختهای توریستی و گردشگری یعنی توجه به اشتغال، توجه به رونق اقتصادی، توجه به آبادانی هر چه بیشتر مناطق محروم