| کد خبر: 60404 |

بهره برداری از ۲ مجتمع خدماتی رفاهی در آستانه هفته دولت در اصفهان

تین نیوز | رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان گفت: در آستانه هفته دولت دو مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان اصفهان بهره برداری خواهد شد.

به گزارش تین نیوز از اداره کل حمل و نقل و پایانه های اصفهان، مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی آسمان در کیلومتر 5 اتوبان اردستان-کاشان با سرمایه ای بالغ بر 2 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی و 300 میلیون تومانی از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل بین جاده ای در زمینی به مساحت2 هکتار و زیر بنای 3 هزار متر مربع شامل جایگاه سوخت، 2رستوران و 6 باب غرفه تجاری، نمازخانه و سرویس های بهداشتی میباشد كه در مدت زمانی یک ساله ساخته شده است.

صلواتی با اشاره به اینکه بیشترین مجتمع های خدمات رفاهی کشور در جاده های استانی اصفهان قرار دارد افزود: دومین مجتمع که در هفته دولت به بهره برداری می رسد مجتمع فانوس کویر در کیلومتر 25 جاده اردستان- کاشان سمت چپ است که با سرمایه گذاری دو میلیارد و 200 میلیون تومان از سوی بخش خصوصی و كمك هزینه200میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل بین جاده ای می باشد.

وی گفت: فاز اول این مجتمع به مساحت 1 هکتار و زیر بنای 1800 متر مربع شامل رستوران-،کافی شاپ،چایخانه سنتی، آلاچیق و سرویس بهداشتی و فضای بازی است که امیدواریم با همکاری شرکت نفت جایگاه گازوئیل و بنزین در فاز دوم این مجتمع به بهرهبرداری رسد.

صلواتی در پایان با تا کید بر اینکه در حال حاضر 36 مجتمع خدماتی رفاهی در استان اصفهان در حال بهره برداری میباشد افزود: استان اصفهان از این لحاظ در جایگاه اول كشور قرار دارد.

وی همچنین اشاره كرد: هدف از احداث این مجتمع ها کاهش تصادفات، ایمنی سفر، کاهش خستگی مسافران و رانندگان و ایجاد رفاه برای مسافران می باشد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.