| کد خبر: 78686 |

برگزاری جشن دهه مبارک فجر در شرکت بهره برداری مترو تهران و تقدیر از کارکنان

تین نیوز | جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شركت بهره برداری مترو تهران و تقدیر از كاركنان برگزار شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی مترو در این جشن مدیرعامل، معاونین و مدیران و تعداد زیادی از پرسنل شركت بهره برداری مترو تهران حضور داشتند و برنامه ای مختلفی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و عرض تبریك به مناسبت ایام الله مبارك فجر اظهار داشت: در آستانه سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم كه این پیروزی بزرگ را مدیون شهدا و امام راحل هستیم.

محسن نایبی با اشاره به اینكه اگر رشادتهای شهیدان نبود ما اكنون در این جایگاه بزرگ در میان كشورهای دنیا نبودیم افزود: كاری كه امام خمینی(ره) در طول سالیان متمادی از سال 42 تا 57 به مدت 15 سال مدیریت و هدایت كرد، نشاندهنده این واقعیت است كه اسلام خدایی و اسلامی است و انقلاب اسلامی ما انقلابی صادر شدنی در تمام دنیاست.

وی با اشاره به اینكه همه باید به این نكته اعتقاد داشته باشیم كه ایران باید نمونه و الگویی برای دنیا در تمام عرصه ها باشد گفت: وظیفه تك تك ماست كه زمینه ساز حكومت مصلح جهانی بوده و در این راه خدمت گذاری به مردم باید در الویت برنامه های ما قرار گیرد.
وی در خاتمه خاطرنشان كرد: در آستانه انتخاب سرنوشت ساز مجلس و خبرگان هستیم و باید در این انتخابات سرنوشت حكومت خود و فرزندانمان را رقم زنیم بنابراین باید طبق فرمایشات رهبر انقلاب با بصیرت و آگاهی در خصوص انتخاب افراد اصلح قدم برداریم.

در ادامه ترانه خوانی گروه كودكان معاونت فرهنگی و اجتماعی، اجرای موسیقی سنتی، اجرای آهنگ توسط حامد زمانی، برگزاری مسابقه و ... از جمله برنامه هایی بود كه در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

همچنین با حضور معانان و مدیران از قهرمانان ورزشی و پرسنل برتر در زمینه های فنی و علمی شركت بهره برداری مترو تهران تقدیر شد و قدردانی به عمل آمد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.