| کد خبر: 60115 |

مبتکران و پژوهشگران طرح‌ها و ایده‌های خود را به مترو ارائه کنند

تین نیوز | شركت بهره برداری مترو تهران در دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری آماده دریافت ایده های برتر مبتكران، مخترعان و پژوهشگران كشور برای رفع نیاز ناوگان راه آهن شهری تهران است.
 
به گزارش تین نیوز از مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه، در راستای منویات مقام معظم رهبری و با رویكرد حمایت از توانمندی های داخلی و ایجاد فضای مطلوب برای متخصصان ایران اسلامی به ویژه جوانان، دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو كار خود را آغاز كرد.
 
شركت بهره برداری مترو تهران هم كه پیش از این روند تامین قطعات وفناوری های مورد نیاز خود از تولید ملی را آغاز كرده در این نمایشگاه پذیرای طرح ها و ایده هایی است كه بتواند نیازهای ناوگان حمل و نقل ریلی شهر تهران را پاسخ دهد.
 
در این راستا برخی از مسولان و مهندسان شركت بهره برداری مترو تهران در غرفه این شركت مستقر شدند تا طرح هایی كه توسط شركت های دانش بنیان و پارك های علم و فناوری ارائه می شود را بررسی و در صورت تایید تفاهم نامه با پژوهشگران و مبتكران آن طرح را منعقد كنند.
 
دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری تا 19 مرداد ادامه دارد و علاقمندان می توانند به غرفه شماره 18 محل استقرار نمایندگان شركت بهره برداری مترو تهران مراجعه كنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهروند تحقیر شده 0 0

    همین الان به اداره رسیدم(ساعت ۸.۴۷) و مورد خطاب و عتاب رئیس ام قرار گرفتم و از شدت ناراحتی و بمحض بالا آمدن کامپیوترم سایت شما را باز کردم تا بگویم بنده مستحق این خطاب و عتاب نیستم بلکه تصمیم گیرندگان حذف ایستگاه تقاطعی دانشگاه امام(ع) در درجه اول و سپس کاهلین در احداثخط ۶ و بعداز آن مدیران ترافیکی تهران می بایستی مورد این خطاب و عتاب قرار می گرفتند نه بنده کارمند دون پایه که هر روز با هزاران مرارت و مشقت می بایستی از عرب تهران خود را به میدان ولیعصر برسانم و همین مرارت و مشقت را برای برگشت به خانه. آیا برای بنده کارمند دون پایه چه مسائلی و مشکلاتی می تواند در داخل و خارج از کشورم مهمتر از حل این معضل روزمره وجود داشته باشد که وقت و انرژی و توان و اعصاب و روح و روانم را از بین می برد. لذا همانگونه که ریاست محترم جمهور فرمودند: همانطوریکه سانیترافیوژها می چرخند باید زندگی مردم هم بچرخند بنابراین اگر کسی در مجموعه متروی تهران واقعا توانائی کار را چه از بابت فنی و تامین منابع و یا حتی سیاسی ندارد خدا وکیلی و فقط برای مردم بد بخت تهران خود را کنار بکشد تا در روز قیامت در پیشگاه خق تعالی شرمنده و شرمسار امثال بنده حقیر نباشد. یاعلی شهروند