| کد خبر: 169961 |

◄ راه‌اندازی سامانه‌های اطلاعاتی و داشبوردهای مدیریتی در شرکت متروی تهران

سامانه‌های اطلاعاتی و داشبوردهای مدیریتی در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه راه‌اندازی شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از راه‌اندازی سامانه‌های جامع اطلاعاتی و داشبوردهای مدیریتی در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت گفت: از مهرماه 1396 به‌منظور شفافیت در هزینه‌ها و درآمدها سامانه‌های اطلاعاتی جامع در بخش‌های مختلف طراحی و پیاده‌سازی شده است. در این راستا می‌توان به توسعه سامانه جامع منابع انسانی هم‌راستا با شهرداری تهران، استقرار سامانه جامع نگهداری تعمیرات (نت) در تمام فرآیندهای عملیاتی شرکت، ایجاد داشبوردهای فروش بلیت و تجاری ایستگاه‌ها در حوزه مدیریت درآمدها، شفاف‌سازی مناقصات و مزایده‌ها، شفاف‌سازی اطلاعات مالی مربوط به پیمانکاران، هزینه‌های پشتیبانی، قطعات مصرفی و غیره اشاره کرد.

با هوشمند سازی مرحله‌به‌مرحله این سامانه‌ها تضمینی برای سلامت مالی و اداری سیستم بهره‌برداری مترو به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه با تکمیل سامانه‌های عملیاتی مثل سیستم سیر و اعزام در حوزه ناوگان راهبری، ثبت تاخیرات حرکت قطارها و عملیات مانور بهره‌برداری در کنار هیات‌رئیسه نمایش ترافیک خطوط مترو، عملا هدف ارائه سرویس بهتر به شهروندان و کاهش ندوی حرکت قطارها و کنترل مدیریتی فرآیندهای ناوگان میسر شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه همچنین از بازنگری و یکپارچه‌سازی تمام زیرسامانه‌های چرخه تامین قطعات و مدیریت کالا ضمن بهبود فرایندهای جاری با نگاه بر توان تولید داخلی قطعات و قطع وابستگی به تولیدکنندگان خارجی خبر داد و گفت: سامانه جامع مدیریت اسناد فنی و سامانه تامین کنندگان در تمام حوزه‌های ستادی و عملیاتی استقراریافته است.

نوبخت در ادامه از فعال‌سازی و احیای کامل سامانه اماکن تجاری با پوشش انواع قراردادهای بهره‌برداران فعال در موضوعات مختلف ایستگاهی خبر داد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: در سال گذشته 90‌درصد هزینه‌های غیرعملیاتی را کاهش دادیم و باصرفه جویی‌های صورت گرفته توانستیم شرکت را از وضعیت زیان‌ده نجات دهیم و امیدواریم با برطرف شدن مشکلات در سایر زمینه‌ها بتوانیم به یک وضعیت پایدار در بخش مالی برسیم.

وی افزود: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه قصد دارد به‌عنوان سامانه حمل‌ونقل عمومی برتر کشور در ارائه خدمات به مردم پیش‌رو باشد و بتواند با کاهش زمان انتظار و افزایش سفرها رضایت بیشتر مسافران خود را جلب کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.