| کد خبر: 169223 |

◄ بازدید معاون توسعه منابع انسانی شهرداری از شرکت بهره برداری متروی تهران

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بازدید کرد.

تین نیوز

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، از شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه بازدید و در جلسه شورای تحول منابع انسانی این شرکت حضور یافت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت بابیان اینکه اکنون شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با ۲۰۰ کیلومتر خط و ۱۰۹ ایستگاه فعال، دارای هشت هزار و 600 نیروی انسانی است گفت: در یک سال آینده میزان خطوط بهره‌برداری شده متروی تهران و حومه به بیش از ۲۶۰ کیلومتر و ۱۶۰ ایستگاه می‌رسد که پرسنل مترو باید با اداره آن‌ها به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی افزود: سال ۸۵ شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه پایه‌گذاری شده و در طول مدت فعالیت خود سه نمودار سازمانی را تجربه کرده است، اما به جرات می‌توانم بگویم که نموداری که در چند ماه اخیر برای این شرکت طراحی‌شده بهترین و تخصصی‌ترین نمودار سازمانی است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با تاکید بر این نکته که در طراحی نمودار سازمانی جدید این شرکت، آینده‌نگری و ارتقا خدمات بهره‌برداری مدنظر قرارگرفته است گفت: برای طراحی این نمودار از وضعیت متروهای برتر جهان و تجربیات نیروهای متخصص در متروی تهران بهره گرفته‌شده است و امیدواریم که با اجرای آن بتوانیم بدون جذب نیروی جدید در ایستگاه‌هایی که در خطوط ۶ و ۷ افتتاح می‌شوند ارائه خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: در نمودار سازمانی جدید معاونتی با عنوان معاونت مهندسی ایجادشده است که تمام مسائل تخصصی و مهندسی شرکت را تحت پوشش قرار می‌دهد. ضمن آنکه برای ایجاد حس رقابت، نمودار خطوط از هم جداشده است تا انگیزه برای ارتقا و ارائه خدمات بهتر به مسافران بیشتر شود.

نوبخت خاطرنشان کرد: امیدوارم در طراحی این نمودار سازمانی کمترین خطا را داشته باشیم تا بتوانیم به هدف اصلی خود که همان ارائه بهترین خدمات حمل‌ونقلی به شهروندان تهرانی است برسیم.

در ادامه جلسه ابراهیم شیخ معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه درزمینه منابع انسانی، گفت: خوشبختانه تیم مدیریتی قوی در این شرکت در حال فعالیت است که توانسته مشکلات قبلی را تا حد زیادی ساماندهی کند.

وی بابیان اینکه حوزه منابع انسانی در شهرداری تهران طی هشت‌ماه گذشته شاهد کارهای بزرگی بوده است، عنوان کرد: در این مدت یک هزار و ۳۱۹ نفر کاهش نیرو داشتیم که این افراد یا بازنشسته بودند، یا دو شغل داشتند و یا اینکه اصلا در محل کار حضور پیدا نمی‌کردند. همچنین ۲۷۳۵ نفر در دوره قبلی شهرداری ورود و خروج خود را ثبت نمی‌کردند که این افراد در طرح ساماندهی تردد شناسایی و ساماندهی شدند.

ابراهیم شیخ در ادامه به طراحی و ساخت اپلیکیشن آموزش نیروی انسانی در شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه هم باید از بستر گوشی‌های هوشمند برای آموزش نیروهای انسانی خود استفاده کند؛ ضمن آنکه اکنون مرکز آموزش و یادگیری در شهرداری تهران تأسیس‌شده است که این شرکت می‌تواند از آن استفاده کند.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران و حومه، گفت: امیدوارم کنار هم در مجموعه شهرداری تهران بتوانیم کاری کنیم که شهر تهران زیست پذیرتر شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.