| کد خبر: 168367 |

◄ آگاه‌سازی بیشتر مسافران بافرهنگ صحیح استفاده از مترو

آموزش‌های شهروندی در خصوص استفاده صحیح از مترو و رعایت قوانین حریم ریلی، استفاده صحیح از پله‌برقی و رعایت حق تقدم برای سوار و پیاده شدن از قطار از سوی مسافران از اولویت‌های شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه است.

تین نیوز

   مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از اجرای طرح داوری در مترو برای آگاه‌سازی بیشتر شهروندان و مسافران مترو بافرهنگ استفاده صحیح از مترو خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان بابیان اینکه گفت: این شرکت در این روزها که تب‌وتاب جام جهانی همه‌جا را فراگرفته است سعی کرده است با ابتکار جدید دست به فرهنگ‌سازی در خصوص فرهنگ استفاده صحیح از مترو متناسب با این روزها اقدام نماید.

وی افزود: در این طرح دو فرد از گروه‌های نمایشی با پوشیدن لباس داوران فوتبال، بارد شدن مسافران از خطوط زرد لبه سکو، ریختن آشغال و نحوه صحیح سوار و پیاده شدن مسافران را نظاره می‌کنند و در صورت رعایت نکردن درست قوانین؛ سوت زده و به آن‌ها کارت زرد نشان می‌دهند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: این طرح به‌منظور نظم بخشیدن به حریم ریلی و باهدف فرهنگ‌سازی در خصوص نحوه استفاده صحیح از مترو اجرایی شده است.

محمدیان بابیان اینکه این طرح به‌طور آزمایشی در چهار ایستگاه میدان انقلاب اسلامی، تئاتر شهر، توحید و شهدای هفتم تیر اجرا می‌شود گفت: اجرای این طرح در راستای فرهنگ‌سازی برای آن دسته از محدود مسافرانی است که نسبت به فرهنگ استفاده صحیح از مترو بی‌توجه هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.