| کد خبر: 167681 |

◄ جابجایی رایگان ۳۵۶ هزار مسافر توسط متروی تهران

۳۵۶ هزار مسافر توسط متروی تهران و حومه در روز جهانی قدس ۹۷ رایگان جابجا شدند.

تین نیوز

متروی تهران و حومه در روز جمعه ۱۸ خردادماه ۹۷مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس به‌صورت رایگان در تمام خطوط یک؛ دو؛ سه؛ چهار و پنج متروی تهران و حومه ارائه خدمت‌رسانی کرد که در این روز  ۳۵۶ هزار نفر توسط این ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری جابجا شدند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، در روز جهانی قدس این شرکت با آمادگی کامل پرسنل  و به‌کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت‌رسانی شهروندان و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی در این روز بزرگ پرداخت و با تلاش پرسنل زحمتکش این شرکت سعی کرد تا ضمن ارائه سرویس‌دهی منظم، محیطی امن را برای شهروندان گرامی فراهم کند.

این گزارش می‌افزاید: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از ابتدای صبح روز ۱۸ خردادماه ۹۷ فاصله حرکت قطارها در خطوط متروی تهران به‌خصوص در ایستگاه‌های خط ۴ مترو به‌ویژه ایستگاه‌های دروازه دولت، فردوسی، تئاتر شهر، میدان انقلاب اسلامی و... که در مسیر برگزاری راهپیمایی قرار داشتند، کاهش پیدا کرد تا جابجایی مسافران تسهیل گردد.

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه امیدوار است که با سرویس‌دهی‌های ویژه در مناسبت‌های مذهبی و ملی بتواند رضایت بیشتر شهروندان محترم را فراهم نماید و این شرکت  آماده است تا با فرارسیدن عید سعید فطر بار دیگر نسبت به خدمات‌رسانی ایمن و مناسب به شهروندان گرامی اقدام نماید.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.