| کد خبر: 164944 |

◄ جشن اعیاد شعبانیه در ایستگاه‌های مترو

برنامه‌های فرهنگی به مناسبت اعیاد شعبانیه در مترو تهران برگزار می‌شود.

تین نیوز

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان با تبریک فرارسیدن ماه شعبان گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به همین مناسبت و به‌منظور ایجاد فضای بصری معنوی و بانشاط در ایستگاه‌ها و گذرگاه‌های فرهنگی مترو با استفاده از طرح‌ها و محتوای فرهنگی متناسب با این ایام فضاسازی مناسبی انجام داده است.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها گسترش و تعمیق شناخت بیشتر شهروندان و مسافران از الگوهای دینی به‌ویژه ائمه معصومین علیهم‌السلام است.

محمدیان افزود: نمایشگاه پوستر «یک کتاب، یک امت» در گذرگاه‌های فرهنگی ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و زیرگذر تئاتر شهر با مضامین قرآنی درزمینهٔ های مختلف ازجمله سبک زندگی،‌ الگوی صحیح مصرف، صله‌رحم و نماز نیز میزبان مسافران شهر زیرزمینی است.

محمدیان ادامه داد: اجرای مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی در ایستگاه‌های منتخب مترو بخش دیگری از برنامه فرهنگ اعیاد شعبانیه است که توسط گروه هنرمندان در ایستگاه‌های تئاتر شهر، میدان آزادی و امام خمینی (ره) و در روزهای شنبه 1 الی دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه 97 با اجرای قطعاتی در مدح و ثنای ائمه معصومین علیهم‌السلام اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.