| کد خبر: 163300 |

خط هفت مترو تا خرداد ۹۷ افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه از افتتاح خط هفتم مترو تا خرداد ماه سال ۹۷ خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه از افتتاح خط هفتم مترو تا خرداد ماه سال ۹۷ خبر داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، علی امام در آیین بهره‌برداری از ورودی جنوبی ایستگاه متروی ابن سینا با بیان این که  خدا را شاکریم که در آخرین روز از سال ۹۶ ورودی جنوبی ایستگاه "ابن سینا"  در خط چهارم مترو مورد بهره‌برداری قرار گرفت ، گفت‌: همان طور که قبلا نیز اعلام شد سیاست مدیریت شهری جدید این است که همزمان با گسترش خطوط ، بهره‌برداری مطلوب‌تر از خطوط قبلی را در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان این که در سال ۹۷ برنامه‌های متعددی برای متروی تهران در نظر داریم، خاطر نشان کرد: تکمیل و افتتاح خط هفت مترو به صورت فاز بندی در دستور کار قرار دارد. به گونه‌ای که در اواخر اردیبهشت ماه و یا اوایل خرداد ماه هفت کیلومتر از خط هفت مترو با هفت ایستگاه به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۰ کیلومتر  از خط ششم مترو نیز در شهریور ماه ۹۷ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. این‌ در حالی است که تنها ایستگاه باقی‌ مانده از خط سوم مترو در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات عمرانی ایستگاه‌های پایانی قائم و شهید محلاتی نیز تکمیل خواهد شد.

وی با بیان این که با تکمیل خطوط ششم و هفتم مترو می‌تواند سهم پانزده درصدی در جا به جایی مسافران داشته باشد، خاطر نشان کرد: امیدواریم تا پایان سال ۹۷ تامین مالی خط هفتم مترو ‌صورت بگیرد تا به صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.