| کد خبر: 160359 |

◄ 5 ماه تا افتتاح خط 7 مترو

خط 7 مترو به دلیل مشکلاتی که در بحث ایمنی و نداشتن سیگنالینگ داشت در آبان ماه سال جاری تعطیل شد و زمانی 6 ماهه برای تکمیل آن تعیین شد تا با تکمیل تجهیزات و کارهای مرتبط بتوانیم این خط را برای بهره‌برداری به شرایط ایمن و استاندارد برسانیم.

تین نیوز

صبح امروز رئیس شورای شهر تهران با حضور در ایستگاه مترو محلاتی (تقاطع بزرگراه بسیج )از خط 7 مترو و ایستگاه‌های آن بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، محسن هاشمی در جریان این بازدید چندساعته از بیشتر ایستگاه‌های این خط حدفاصل ایستگاه شهید محلاتی تقاطع بزرگراه بسیج تا ایستگاه شهید نواب صفوی بازدید کرد و در جریان روند تکمیل این خط جهت آماده‌سازی برای بازگشایی در تاریخ تعیین‌شده توسط شهرداری تهران قرار گرفت.

علی امام، مدیرعامل مترو در جریان این بازدید گفت: خط 7 مترو به دلیل مشکلاتی که در بحث ایمنی و نداشتن سیگنالینگ داشت در آبان ماه سال جاری تعطیل شد و زمانی 6 ماهه برای تکمیل آن تعیین شد تا با تکمیل تجهیزات و کارهای مرتبط بتوانیم این خط را برای بهره‌برداری به شرایط ایمن و استاندارد برسانیم.

وی مبلغ برآورد شده برای تکمیل خط 7 مترو را در حدود 370 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: هرچند به دلیل مشکلات مالی پیش‌آمده نسبت به زمان‌بندی پروژه عقب هستیم اما امیدواریم تا پایان بهار 97 که وعده بازگشایی خط 7 به شهروندان داده‌شده است، این خط به بهره‌برداری برسد.

پس‌ازاین بازدید، رئیس شورای شهر تهران با حضور در خط 2 مترو به جمع شهروندان آمد و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

همچنین در جریان این برنامه رئیس شورای شهر تهران نمایشگاه عکس ایستگاه مترو فدک با موضوع "آیت‌الله در فدک" را افتتاح کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.