| کد خبر: 155120 |

مدیر بازرسی جدید شرکت بهره برداری متروی تهران معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی شرکت بهره برداری متروی تهران روز چهارشنبه (23آبان ماه) با حضور، رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران، معاون سازمان بازرسی در حوزه حمل و نقل و ترافیک، مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران برگزار شد.

تین نیوز

مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی شرکت بهره برداری متروی تهران روز چهارشنبه (23آبان ماه) با حضور، رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران، معاون سازمان بازرسی در حوزه حمل و نقل و ترافیک، مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران وحومه در مراسم تودیع و معارفه، رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به بیش از200 کیلومتر خط و120 ایستگاه و جابجایی روزانه 3 میلیون سفر تصریح کرد: این گستردگی کار مسئولیت مدیران را بیشتر می کند.

محمد جواد شیرازی افزود: باید توجه بیشتری به ناوگان مترو داشت اگرچه مدیریت جدید شرکت بهره برداری مترو از ابتدا به خوبی کار خود را با کاهش سرفاصله حرکت قطارها شروع کرد، امیدواریم مشکلات خط 7 نیز بزودی بر طرف شود و برای ساماندهی دستفروش ها نیز چاره ای اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: بازرسی باید عنصر صداقت و شجاعت را داشته باشد تا بتواند با فساد مبارزه کند و بهتر است در مراحل اولیه اشتباهات را شناسایی کند و کمک حال مدیریت شهری باشد.

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز گفت: تغییرات مدیریتی یک امر طبیعی است و انتخاب آقای نامی به عنوان مدیر جدید با توجه به اینکه از دل مجموعه بوده انتخاب خوبی است.

در ادامه مهندس نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه در ابتدا با هموطنان زلزله‌زده کشورمان ابراز همدردی کرد وگفت: امیدوارم تغییرات جدید با توجه به اینکه از افراد با تجربه در شرکت می باشند مفید باشد چرا که یک قدم جلوتر هستند و دیگر زمانی برای آشنایی با محیط لازم ندارند .

وی با اشاره به اینکه کنترل کیفی واحدها اهمیت زیادی دارد افزود: بازرسی نقش کنترل کیفی کل شرکت را بر عهده دارد و باید از هیچ خطایی چشم پوشی نکند.

نوبخت خاطرنشان کرد: سلامت اداری و سلامت کاری باید در اولویت فعالیت هایمان قرار گیرد و تمامی تلاش خود را می کنیم تا به  نحوه احسن کار خود را انجام دهیم.

در این مراسم مدیر بازرسی سابق و جدید، نیز سخنانی ایراد کردند و در پایان از خدمات رضا قاسمی علی آبادی (مدیر سابق بازرسی) تجلیل شد و پرویز نامی به عنوان مدیر جدید بازرسی معرفی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 0

    سلام در خط یک مترو اقایان وارد واگن خانمها میشوند و خانمها رو اذیت ازار میدهند و کسی هم پیگیری نمیکند بیشتر ار ایستگاه امام خمینی بسمت شهرری