| کد خبر: 154184 |

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد خبر داد:

برنامه‌ریزی برای 221 اعزام قطار در روز اربعین

درخواست ما از شهروندان و هیئات مذهبی این است که برای آسایش و رفاه مردم از ورود ادوات عزاداری حجیم به قطار شهری خودداری نمایند زیرا در غیر این صورت از ورود آن ممانعت می‌شود.

تین نیوز

درخواست ما از شهروندان و هیئات مذهبی این است که برای آسایش و رفاه مردم از ورود ادوات عزاداری حجیم به قطار شهری خودداری نمایند زیرا در غیر این صورت از ورود آن ممانعت می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از برنامه‌ریزی برای 221 اعزام قطار در روز اربعین حسینی خبر داد.

قاسم طاهری در ارتباط با سرویس‌دهی خط یک قطار شهری مشهد در روز اربعین حسینی ضمن تسلیت این ایام اظهار کرد: ناوگان قطار شهری مشهد به مناسبت اربعین حسینی آمادگی برای خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی را دارد.

وی افزود: سرویس‌دهی در روز اربعین از ساعت 7 صبح تا 22 شب ادامه دارد و سرفاصله زمانی رسیدن قطار با توجه به روز تعطیل بین 8 تا 10 دقیقه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد بیان کرد: در طی روز اربعین در برخی از زمان‌ها با توجه به شلوغی ایستگاه‌ها و اعلام مرکز فرمان این آمادگی از سوی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد برای کاهش سرفاصله زمانی رسیدن قطارها وجود دارد.

طاهری گفت: درخواست ما از شهروندان و هیئات مذهبی این است که برای آسایش و رفاه مردم از ورود ادوات عزاداری حجیم به قطار شهری خودداری نمایند زیرا در غیر این صورت از ورود آن ممانعت می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.