| کد خبر: 153645 |

در مهرماه جاری صورت گرفت؛

جابه‌جایی 3 میلیون و 700 هزار نفر با قطار شهری مشهد

در این مدت در خط 2 قطار شهری مشهد، 40 هزار و 427 نفر جابه‌جا شده‌اند که امیدواریم با اتصال این خط به خط یک قطار شهری مشهد شاهد افزایش تعداد مسافران باشیم.

تین نیوز

در این مدت در خط 2 قطار شهری مشهد، 40 هزار و 427 نفر جابه‌جا شده‌اند که امیدواریم با اتصال این خط به خط یک قطار شهری مشهد شاهد افزایش تعداد مسافران باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: در مهرماه سال 96 حدود 3 میلیون و 700 هزار نفر از طریق خطوط قطار شهری مشهد مقدس جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، قاسم طاهری در ارتباط با میزان جابه‌جایی مسافران در خطوط قطار شهری مشهد اظهار کرد: امروز با توجه به آلودگی هوای شهر مشهد مقدس توسعه خطوط ریلی و استفاده بیشتر مردم از این حمل و نقل پاک بیشتر احساس می‌شود.

وی افزود: در واقع استفاده از خطوط قطار شهری سبب کاهش ترافیک و همچنین آلایندگی‌های محیط زیستی در سطح شهر می‌شود.

طاهری بیان کرد: در مهرماه امسال، 3 میلیون و 656 هزار و 985 نفر از طریق خط یک قطار شهری مشهد جابه‌جا شده‌اند که به ترتیب ایستگاه‌های بسیج، شریعتی، پارک ملت و غدیر پرترددترین ایستگاه‌ها در این ماه بوده‌اند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: در خط 2 قطار شهری مشهد نیز در این مدت، 40 هزار و 427 نفر جابه‌جا شده‌اند که امیدواریم با اتصال این خط به خط یک قطار شهری مشهد شاهد افزایش تعداد مسافران باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه در 7 ماهه امسال حدود 24 میلیون نفر از طریق خطوط قطار شهری مشهد جابه‌جا شده‌اند، خاطرنشان کرد: این تعداد سفر در صورت عدم وجود قطار شهری باید از طریق خودروهای شخصی، اتوبوس و تاکسی انجام می‌شد که قطعاً در کوتاه مدت و بلند مدت مشکلاتی را برای شهروندان فراهم می‌کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.