| کد خبر: 151654 |

نوبخت خبر داد

ورود واگن‌های جدید به خطوط مترو تا هفته آینده

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران از ورود واگن‌های جدید به خطوط مترو خبر داد و گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته تا پایان هفته آینده واگن‌های وارد خطوط 3 و4 می شوند.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران از ورود واگن‌های جدید به خطوط مترو خبر داد و گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته تا پایان هفته آینده واگن‌های وارد خطوط 3 و4 می شوند.

فرنوش نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه ریزی شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص ارائه خدمات بهتر به شهروندان، اظهار کرد: در این زمینه تمهیداتی در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همکاری دولت اقدامات مورد نظر انجام شود.

وی گفت: دولت تعهداتی در بخش‌های مختلف به مترو دارد که با توجه به شرایط فعلی و تعامل دولت و مدیریت شهری امیدواریم هر چه زودتر اتفاقات خوبی در این بخش بیفتد.

نوبخت ادامه داد: یکی از سیاست‌های شرکت بهره برداری مترو در این دوره از مدیریت شهری، توسعه خدمات همراه با کیفیت است که در این زمینه باید به گونه‌ای عمل شود که شهروندان تفاوت خدمات را احساس کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده با شرکت واگن سازی، طی هفته آینده واگن‌های جدید به خطوط مترو اضافه می‌شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که واگن‌های جدید در چه خطوطی مورد استفاده قرار خواهند گرفت، گفت: الویت ما خطوط 3 و 4 است ضمن اینکه با اضافه شدن واگن‌های جدید سرفاصله قطارها در خطوط اشاره شده کاهش پیدا خواهد کرد.

نوبخت همچنین در خصوص خط 7 نیز افزود: طبق تاکید معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران موارد و مسائل این خط در حال حاضر در دست بررسی و پیگیری است و بزودی نتیجه آن اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.