| کد خبر: 151139 |

شهردار ناحیه 10 منطقه یک تهران:

ورودی های متروی خط سه در شمال تهران مناسب سازی شد

شهردار ناحیه 10منطقه یک تهران از مناسب سازی ورودی های متروی خط سه در شمال تهران با هدف بهینه سازی خدمات رسانی به شهروندان این منطقه خبر داد.

تین نیوز

 شهردار ناحیه 10منطقه یک تهران از مناسب سازی ورودی های متروی خط سه در شمال تهران با هدف بهینه سازی خدمات رسانی به شهروندان این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، شهرام شاه علی، ظهر دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در راستای رفاه حال شهروندان شمال شرق منطقه یک تهران و دسترسی آسان و سریع آنان به شبکه و ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مترو، ایستگاه های خط 3 مترو در بخش شمالی تهران آماده سازی و با اتمام آن دسترسی شهروندان از شمال تهران و شهرک های محلاتی و قائم (عج) به جنوب غربی تهران و بالعکس آسان تر شد.

وی افزود: در همین راستا سکوی ورودی مترو شهرک محلاتی با انجام عملیات جدول گذاری ، پخش 60 تن آسفالت و بیش از 100 متر مربع کف پوش بهسازی شد.

شاه علی گفت: در ادامه انجام این پروژه ها ، ورودی مترو ایستگاه شهرک قائم (عج) نیز برای دسترسی بهتر عابرین و وسایل نقلیه و عبور مرور مسافرین و جلوگیری از ترافیک در اطراف ایستگاه مترو مناسب سازی و مرمت شد و جهت جلوگیری از آبگرفتگی در معبر فوق به هنگام بارش، عملیات کف کشی نهر به طول 350 متر انجام شد.

شهردار ناحیه ده شهرداری منطقه یک تهران بیان داشت : در ادامه این عملیات و جهت رفاه حال شهروندان و مسافرین برای دسترسی بهتر و تردد روان تر وسایل نقلیه و عابرین، مسیر سامانه اتوبوس تند رو بزرگراه ارتش به سمت غرب مقابل شهرک شهید محلاتی نیز با پخش 75 تن آسفالت ساماندهی شد.

وی در پایان گفت : در اجرای طرح استقبال از مهرو همچنین اجرای طرح نگه داشت شهر، لکه گیری و مرمت معابر اصلی و فرعی سطح ناحیه با پخش 500 تن آسفالت انجام شد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.