| کد خبر: 150917 |

دکتر پور سید آقایی:

ارتقا کیفی خدمات اولویت اول در مترو تهران است

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: تنها توسعه فیزیکی مترو مد نظر شهرداری در این دوره نیست و اولویت بودجه و اقدامات در این حوزه، افزایش ظرفیت پذیرش مسافر و ارتقا کیفی خدمات است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: تنها توسعه فیزیکی مترو مد نظر شهرداری در این دوره نیست و اولویت بودجه و اقدامات در این حوزه، افزایش ظرفیت پذیرش مسافر و ارتقا کیفی خدمات است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، دکتر پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران عصر امروز در جلسه هیئت مدیره شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: این شرکت یکی از محورهای اصلی در حوزه حمل و نقل ترافیک شهر تهران است و عملکرد آن نقش جدی در زندگی شهروندان پایتخت دارد.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب مهندس نوبخت به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود: این انتخاب براساس کار کارشناسی و بررسی صلاحیت های فردی صورت گرفت که خوشبختانه با واکنش مثبت جامعه تخصصی مترو همراه بود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد:‌ وقتی فهمیدم که مهندس نوبخت اهل تسنن است از این قضیه خوشحال شدم چراکه این نشان داد هیچ گونه تبعیض قومی و قبیله‌ای در خصوص انتصابات وجود ندارد و انتخابات براساس شایسته‌سالاری انجام می شود.

نشست مترو

وی گفت: در این انتخاب همچنین هماهنگ بودن افراد با یکدیگر هم مد نظر بود و امیدوارم که مهندس نوبخت با همکاری مهندس ربیعی که اکنون به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت بهره برداری مترو تهران و مشاور ارشد معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران فعالیت دارد، بتوانند مترو را به سر منزل مقصود برسانند.

پورسید آقایی در ادامه بر نقش مهم هیئت مدیره در تعیین سیاست های راهبردی و کلان مجموعه تاکید و خاطر نشان کرد: در واقع هیئت مدیره مسئول اتفاقاتی است که در شرکت می افتد و این هیئت باید ضمن حفظ استقلال مدیرعامل در امور اجرایی، مسیر حرکت شرکت و قانومند بودن مسائل را کنترل کند.

وی اولویت اول مترو تهران را افزایش بهره وری دانست و افزود: نباید اقدامات ما تنها با آمار کمی و پیشرفت فیزیکی صرف توصیف شود بلکه باید نتیجه عملکرد ما در مجموعه شهرداری تهران منجر به ارتقا کیفیت زندگی مردم شود.

نشست مترو

درویش: انتخاب مدیرعامل جدید از میان خانواده مترو بسیار ارزشمند بود

هابیل درویش مدیرعامل سابق شرکت مترو تهران هم در ادامه این جلسه با تاکید براینکه کار شرکت بهره برداری مترو تهران، کاری خدماتی و بسیار مهم است افزود: اینکه فردی از مجموعه مترو عهده دار مسئولیت این شرکت شده بسیار ارزشمند است و خوشبختانه مدیرعامل جدید فردی متخصص و فراجناحی است که تسلط خوبی بر امور مترو تهران دارد.

وی این دوره را یک دوره طلایی برای مترو تهران ارزیابی کرد و افزود: حضور مهندس هاشمی، دکتر پورسید آقایی و مهندس ربیعی در شورای شهر و شهرداری تهران با توجه به سابقه آنها در حوزه ریلی، یک فرصت خوب برای رشد و گسترش هرچه بیشتر مترو تهران است.

نوبخت: افزایش رضایت مسافران و افزایش بهره وری در اولویت قرار دارد

مهندس فرنوش نوبخت بالو مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با تشکر از اعتماد مسئولان شهرداری تهران گفت: همانطور که حضرت علی (ع) هم فرموده اند قبول مسئولیت کار بسیار سختی است چرا که انسان هم می تواند از آن سربلند بیرون بیاید و هم می تواند در آن دچار مشکلات زیادی شود.

وی ادامه داد: انتخاب یک نفر از میان خانواده مترو به عنوان مدیرعامل، نوید خوبی برای همکاران من در این مجموعه بود.

نشست مترو

نوبخت با تاکید براین نکته که افزایش کارایی یکی از اهداف مد نظر وی است افزود: همانطور که قبلا گفته ام به هیچ عنوان تعدیل نیرو در شرکت نداریم اما طبیعی است که برای افزایش کارایی جابجایی هایی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران تصریح کرد: کارها در شرکت باید مسافر محور دنبال شود و باتوجه به اینکه ماموریت اصلی ما جابجایی مسافران است بنابراین باید مسائلی چون افزایش ظرفیت ناوگان، راحتی و امنیت مسافران در اولویت امور باشد.

وی تصریح کرد: امیدوارم با هماهنگی بیشتر بین شرکت ساخت و بهره برداری، در آینده شاهد مشکلاتی چون مسائل پیش آمده در خط 7 مترو تهران نباشیم.

مهندس نوبخت در ادامه با اشاره به ضرورت تامین واگن در مترو تهران گفت: سعی می کنیم تا با هماهنگی بیشتر با شرکت واگن سازی زمینه تامین واگن مورد نیاز را فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: امیدوارم با همکاری تک تک کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران زمینه افزایش رضایت مسافران و همچنین افزایش کارآیی فراهم شود.

در پایان این مراسم حکم مهندس نوبخت که به امضای دکتر نجفی شهردار تهران رسیده بود توسط دکتر پور سید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران به وی اعطا شد.

گفتنی است امروز همچنین مهندس جعفر ربیعی، دکتر ناصری و مهندس نوبخت به عنوان رییس و اعضای جدید هیئت مدیره شرکت بهره برداری مترو تهران معرفی شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.