| کد خبر: 150444 |

◄ هابیل درویش از مدیرعاملی مترو تهران استعفا کرد/ علی امام جانشین او می‌شود؟

با تغییر و تحولات صورت گرفته در یکی دو ماه اخیر در شهرداری تهران این‌بار نوبت به شرکت ساخت مترو تهران رسید.

تین نیوز

با تغییر و تحولات صورت گرفته در یکی دو ماه اخیر در شهرداری تهران این‌بار نوبت به شرکت ساخت و بهره‌برداری مترو تهران رسید.

در تازه‌ترین تحولات هابیل درویش عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ساخت و بهره‌برداری مترو تهران در نامه‌ای به محمدعلی نجفی شهردار تهران، استعفای خود را اعلام کرد.
درویش دراین نامه به برخی از خدمات انجام شده در طول 7 سال مدیریت خود از جمله تکمیل خطوط 3 و 7 و خرید واگن برای مترو اشاره کرده است. او در این نامه تصریح کرده:«با عنایت به پاره‌ای از موضوعات شخصی از ادامه همکاری در مجموعه شهرداری تهران معذورم و بدین وسیله استعفای این جانب از سمت مدیرعاملی مترو تهران تقدیم می‌گردد.امید است با یاری پروردگار متعال، جنابعالی و همکاران محترمتان در ادامه این مسیر مقدس که خدمت به مردم شریف تهران می‌باشد بیش از گذشته موفق و مؤید باشید.»

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، صبح امروز علی امام مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در شرکت ساخت مترو تهران حضور پیدا کرد و در نشستی که در سکوت خبری برگزار شد؛ با هابیل درویش به گفت‌وگو پرداخت.

از دو روز پیش گفته می‌شد، هابیل درویش از سمت خود کناره‌گیری کرده و حضور علی امام هم در شرکت  مترو، به همین دلیل می‌تواند باشد.

براساس این گزارش، هنوز مراسم معارفه علی امام به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ساخت و بهره‌برداری مترو، برگزار نشده اما گفته می‌شود حکم وی صادر شده است.

از روز گذشته زمزمه اسعفای هابیل درویش به گوش می‌رسید که دیگر علاقه‌ای به ادامه کار در این بخش را ندارد .

علی امام، مدیرعامل فعلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران است که در روزهای گذشته نام او به عنوان جدی‌ترین گزینه حضور در شرکت ساخت مترو مطرح شده است. او 47 ساله، دانش‌آموخته مهندسی عمران از دانشگاه تهران با گرایش سازه های هیدرولیکی است و از سال 1387 تاکنون در شهرداری تهران و سمت‌های مختلف حضور داشته است.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.