| کد خبر: 150275 |

حمایت از تکمیل متروی اصفهان

جلسه هیات‌مدیره سازمان قطارشهری اصفهان و حومه با حضور اعضای شورای شهر اصفهان در محل ایستگاه انقلاب برگزار شد.

تین نیوز

 جلسه هیات‌مدیره سازمان قطارشهری اصفهان و حومه با حضور اعضای شورای شهر اصفهان در محل ایستگاه انقلاب برگزار شد.

به گزارش روزنامه دنیای اقتصاد، جواد شعرباف، مشاور عالی شهردار اصفهان در این جلسه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته به‌منظور ساخت خط یک متروی اصفهان اظهار کرد: تلاش اصلی سازمان قطارشهری اصفهان تکمیل ایستگاه‌های مترو در مناسب‌ترین کیفیت و زمان مناسب است و استفاده از کارگروه‌های تخصصی به این منظور صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در طرح‌های متروی اصفهان از پیمانکاران مطرح استان اصفهان و کشور استفاده می‌شود، ادامه داد: ایستگاهانقلاب اصفهان یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های متروی شهر به شمار می‌رود که در مجموع حدود ۱۸ هزار متر مربع زیربنا دارد و برنامه‌ریزی بر این اساس است که در هر ساعت ظرفیت ۸ هزار نفر مسافر را داشته باشد. مشاور عالی شهردار اصفهان تصریح کرد: این ایستگاه ویژگی‌های خاصی دارد و تلاش شده که با پایان نازک‌کاری، در ماه‌های آینده در اختیار شهروندان عزیز اصفهانی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امکانات مناسب باید در اختیار مردم قرار گیرد، به هزینه ۲۰۰ میلیارد تومانی ساخت هر ایستگاه مترو اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم که براساس منابع موجود و با استفاده بهینه از آن، بهترین کیفیت را در اختیار مردم شهر اصفهان قرار دهیم. نایب‌رئیس شورای شهر اصفهان نیز در این جلسه به اهمیت تکمیل خط یک قطارشهری اصفهان و ساخت خطوط دیگر اشاره کرد و ادامه داد: قطارشهری از آرزوهای دیرینه شهر اصفهان به شمار می‌رود و مردم منتظر هستند که این حمل‌ونقل مهم در شهر اصفهان به سرعت تکمیل شود. علیرضا نصراصفهانی با بیان اینکه دغدغه نخست شورای شهر اصفهان، تکمیل قطارشهری این شهر است، ادامه داد: این وسیله حمل‌ونقلی باید به صورت کامل در اختیار مردم شهر اصفهان قرار گیرد زیرا مردم نصف‌جهان شایسته بهترین‌ها هستند و بدون شک باید برای تکمیل آن تلاش جدی صورت گیرد. وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته در قطارشهری اصفهان به‌منظور تکمیل خط یک مترو افزود: زیرساخت‌های لازم برای حمل‌ونقل مردم باید به صورت مناسب و به سرعت تکمیل شود و بدون شک تلاش می‌کنیم که بیشترین مباحث شورای پنجم شهر اصفهان به موضوع قطارشهری اختصاص یابد. رئیسشورای شهر اصفهان به عزم جزم مدیران شهری برای تکمیل خط یک و ساخت خطوط دیگر متروی اصفهان اشاره کرد و افزود: اکنون تمرکز شورا بر قطارشهری اصفهان معطوف است و کمیسیون‌های شورا توجه جدی به آن دارند؛ از این رو تلاش می‌کنیم که با پیگیری تعهدات و اختصاص بودجه مناسب، زمینه تکمیل آن را فراهم کنیم. وی با بیان اینکه تامین مالی طرح باید به صورت مستمر از سوی شورا پیگیری شود، ادامه داد: بدون شک شورای پنجم نیز در این زمینه تلاش لازم را صورت خواهد داد تا تکمیل خطوط بعدی نیز با جدیت از سوی این سازمان انجام شود.

 

 

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.