| کد خبر: 150171 |

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه صبح امروز در این شرکت برگزار شد.

تین نیوز
آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه صبح امروز در این شرکت برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی مترو تهران، در این مراسم که با حضور مهندس ربیعی مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، شهریار افندی زاده قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، قائم مقام و معاونان و مدیران این شرکت برگزار گردید، مهندس نوبخت به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه معرفی شد.

دکتر افندی زاده ضمن تشکر از زحمات دکتر احمدی بافنده در زمان تصدی مسئولیتش، بحث تامین واگن مترو و کاهش فاصله گذر قطارها را از برنامه های اصلی معاونت حمل و نقل در حوزه مترو عنوان کرد و افزود: تلاش می کنیم با تامین ناوگان مورد نیاز فاصله گذر قطارها را در خطوط مترو کاهش دهیم.

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: خوشبختانه نیروی کار متخصص در شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه وجود دارد و با توجه به شناختی که دارم افرادی متخصص، متعهد و دلسوز در این شرکت حضور دارند که برای ارائه خدمات مناسب و جلوگیری از بروز حوادث به طور شبانه روزی در حال تلاش هستند.

وی در ادامه سرمایه گذاری بخش خصوص را در مترو تهران ضروری دانست و گفت: خوشبختانه در هیئت مدیره شرکت بهره برداری مترو تهران هم این بحث مطرح شده و در حال پیگیری موضوع هستیم.

دکتر احمدی بافنده نیز در این جلسه ضمن تبریک مسئولیت جدید به مهندس نوبخت، گفت: خوشحالم که یک نفر از خانواده مترو به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم مدیرعامل جدید پرفروغ تر از دیگران بتواند مترو را به جایی که باید برساند.

احمدی بافنده در پایان گفت: من از تک تک همکارانم در شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تشکر می کنم که همگی آنها برای ارائه خدمات به مردم شبانه روزی زحمت می کشند.

در ادامه این مراسم مهندس نوبخت با تشکر از زحمات احمدی بافنده مدیرعامل پیشین شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: امیدوارم که بتوانم در کنار این مجموعه روند رو به رشد مترو تهران را باشتاب بیشتری دنبال کنیم.

وی با تاکید براینکه سیستم کار در شرکت بهره برداری مترو تهران باید شفاف باشد افزود: توسعه خدمات مترو، رفع نواقص کنونی و اتمام پروژه های باقیمانده از جمله اهداف من در این مسئولیت جدید است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: با تلاش دکتر احمدی بافنده و سایر همکاران در دوسال اخیر شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در توسعه مترو در سطح شهر توفیقات زیادی داشته است.

وی با تاکید بر اهمیت افزایش ظرفیت مترو و ارتقا ایمنی آن افزود: شرکت بهره برداری مترو تهران مهمترین شرکت حوزه حمل و نقل عمومی تهران است و با توجه به اینکه شاهد گسترش و رشد خطوط مترو در تهران هستیم، قطعا این شرکت نیاز به مدیریت مبتنی بر دانش روز دارد.

مهندس جعفر ربیعی مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با ابراز خوشحالی از اینکه باز هم در جمع همکاران سابق خود در مترو حضور دارد افزود: قطعا اولویت شهرداری در این دوره موضوع حمل و نقل است و مطمئنا در حمل و نقل عمومی مهمترین بحث مترو است.

وی با اشاره به اینکه معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران مسئولیت بزرگی را در خصوص هماهنگی بین سه شرکت مترو، بهره برداری مترو و واگن سازی تهران به من واگذار کرده است افزود: یکی از دغدغه های بهره برداری مترو تهران در سالهای گذشته این بود که حرفش به اندازه ای که لازم بود شنیده نمی شد و اکنون امیدوارم که بتوانم جایگاه این شرکت را بهبود ببخشم.

وی با تبریک مسئولیت جدید به مهندس نوبخت تصریح کرد: همه باید تلاش بکنیم تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم. خوشبختانه زمینه برای کار و خدمت بیش از گذشته فراهم شده است و هیچ بهانه ای برای اینکه در جهت ارتقا هرچه بیشتر خدمات رسانی مترو به مردم تلاش کنیم، نخواهیم داشت.

گفتنی است عضویت در هیئت مدیره شرکت بهره بهره برداری مترو و معاونت این شرکت و فعالیت و تخصص در حوزه مترو از سوابق کاری مهندس نوبخت بوده است.

لازم به ذکر است که مهندس جعفر ربیعی، دکتر ناصری و مهندس نوبخت نیز جایگزین سه تن از اعضای هیئت مدیره سابق شرکت بهره برداری مترو تهران شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.