| کد خبر: 147112 |

صبح روز چهارشنبه صورت گرفت؛

بازدید فرمانده نیروی دریایی سپاه از دستگاه شبیه‌ساز آموزش راهبری قطار شهری مشهد

مشهد با توجه به حضور بیش از 25 میلیون زائر در طی سال نیازمند توسعه خطوط قطار شهری است و این آمادگی از سوی زیرمجموعه‌های ما وجود دارد که نیازهای قطار شهری را در تمام کلان‌شهرهای برطرف کنیم.

تین نیوز

مشهد با توجه به حضور بیش از 25 میلیون زائر در طی سال نیازمند توسعه خطوط قطار شهری است و این آمادگی از سوی زیرمجموعه‌های ما وجود دارد که نیازهای قطار شهری را در تمام کلان‌شهرهای برطرف کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستگاه شبیه‌ساز آموزش راهبری خط یک قطار شهری بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، سردار علی فدوی  با حضور در شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از دستگاه شبیه‌ساز آموزش راهبری خط یک قطار شهری بازدید کرد.

در این بازدید قاسم طاهری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد تصریح کرد: خط یک قطار شهری مشهد امروز از انتهای وکیل‌آباد تا فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد فعال است و روزانه بیش از 140 هزار نفر از طریق این خط جابه‌جا می‌شوند از طرفی فاز نخست خط 2 قطار شهری مشهد از انتهای طبرسی تا میدان شهدا در حال سرویس‌دهی به شهروندان است.

وی افزود: دستگاه شبیه‌ساز آموزش خط یک قطار شهری مشهد توسط پژوهشکده نور از زیرمجموعه‌های وزارت دفاع ساخته شد که قیمت نمونه خارجی آن 10 میلیارد تومان بوده که با ساخت نمونه داخلی 7.5 میلیارد تومان صرفه‌جویی مستقیم شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد اظهار کرد: این شرکت هم‌اکنون دارای مجوز برای صدور گواهینامه راهبری است که برای راهبران تبریز و شیراز بعد از آموزش گواهی صادر شده که این دستگاه نقش مهمی در آموزش راهبران قطار شهری دارد.

طاهری با بیان اینکه برای ساخت دستگاه شبیه‌ساز 4 پژوهشکده از زیرمجموعه‌های وزارت دفاع اعلام آمادگی کردند، گفت: از شما درخواست داریم که تجهیزاتی که توان تولید آن در وزارت دفاع وجود دارد را به کلان‌شهرها اعلام کنید تا ما از تولیدات داخلی استفاده نماییم.

در ادامه این بازید سردار فدوی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد در راستای اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: مشهد با توجه به حضور بیش از 25 میلیون زائر در طی سال نیازمند توسعه خطوط قطار شهری است و این آمادگی از سوی زیرمجموعه‌های ما وجود دارد که نیازهای قطار شهری را در تمام کلان‌شهرهای برطرف کنیم.

گفتنی است، در این مراسم امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع نیز حضور داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.