| کد خبر: 146794 |

بهره‌برداری از دهمین ایستگاه خط یک مترو تبریز

دهمین ایستگاه خط یک مترو تبریز به بهره‌برداری رسید.

تین نیوز

دهمین ایستگاه خط یک مترو تبریز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز ، با افتتاح هفتمین ایستگاه خط یک مترو ایستگاه دانشگاه تبریز، تعداد ایستگاه‌های فعال و قابل مسافرگیری متروی تبریز به 10 ایستگاه افزایش یافت‌.

با تکمیل و راه‌اندازی کامل تجهیزات خط یک، به خصوص سیستم سیگینالینگ، کنترل کامل قطارها از مرکز فرمان امکانپذیر می‌شود که این امر باعث کاهش زمان سیر و انتظار مسافران شده و خدمات رسانی به همشهریان با تعداد قطار بیشتری انجام می‌شود.

تاکنون هزینه‌ای بالغ بر 15 هزار و 185 میلیارد ریال برای خط یک مترو تزریق شده است و مبلغ 6 هزار میلیارد ریال نیز برای تکمیل ایستگاه‌های باقیمانده خط یک و رفع نواقص آن، پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    متروهای کلانشهرها بجز تهران اکثرا به اهداف نرسیدند.
    حجم جابجایی متروی مشهد تبریز شیراز اصفهان بیشتر به شوخی شبیه هستند.
    چون روزی یک میلیون مسافر هم مجموع این متروها جابجا نمیکنند.
    الان مشهد سه خط مترو دارد هنوز به روزی یک میلیون نرسیده است.درحالیک استاندارد ان هر خط یک میلیون مسافر هست باید مشهد امروز سه میلیون مسافر در روز جابجا میشدند.

    دربحث متروهای شهرستان ها و کلانشهر ها ایران ببیشتر بحث ساخت بوده است تا بخش تجهیز خطوط مترو و بعد از بهره برداری این خطوط.هنوز ناوگان به تعداد موردنیاز نیست.


    ما دیگر مجبوریم با توجه به نیاز روبه افزاینده ناوگان مترو ساخت ناوگان داخلی سازی تجاری و نسبت انتقال فناوری اقدام کنیم .
    خود تامین ناوگان در اینده بعد از ساخت خطوط مترو .چالش اصلی مترو ایران تبدیل میشود.