| کد خبر: 145763 |

چهارباغ با آمدن مترو پیاده‌راه می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: پروژه پیاده روسازی چهارباغ همزمان با مسافرگیری مترو در چهارباغ به بهره برداری می‌رسد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: پروژه پیاده روسازی چهارباغ همزمان با مسافرگیری مترو در چهارباغ به بهره برداری می‌رسد.

علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پیاده‌روسازی چهارباغ پس از دریافت مصوبه شورای ترافیک استان اصفهان آغاز شد اظهار داشت: این پروژه در قالب شش پروژه در دستور کار قرار گرفت و فاز اول آن نیز خرداد ماه به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم پیاده‌روسازی چهارباغ روز گذشته آغاز شد، ابراز داشت: این بخش حدفاصل خیابان آمادگاه تا فاز اول را شامل می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه پیاده روسازی چهارباغ با مسافرگیری مترو در این خیابان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بهره‌برداری از فاز دوم پیاده‌روسازی چهارباغ نیز دو ماه زمان‌ می‌برد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری سعی در ایجاد بستر برای پیاده‌روسازی چهارباغ دارد، افزود: این در حالی است که در نظر داریم مدیریت برنامه‌های چهارباغ را بر عهده مردم و هنرمندان و همچنین اهالی و کسبه این خیابان قرار دهیم.

صلواتی همچنین با تاکید بر اینکه راه‌اندازی سیستم حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس‌ها و خودروهای کوچک برقی، اسکوتر، دوچرخه و خودروهای کلاسیک و قدیمی از دیگر برنامه‌های حمل و نقلی در محدوده چهارباغ است، ابراز داشت: باید توجه داشته باشیم که تا پایان امسال نیز ایستگاه‌های مترو در میدان امام حسین (ع) و میدان انقلاب به بهره برداری می‌رسد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.