| کد خبر: 144962 |

اعتراض مسافران به مشکلات خط متروی تهران-کرج

خط مترو تهران-کرج شاید شلوغ‌ترین خط مترو ایران باشد که مسافران زیادی را جابجا می‌کند. اخیرا این خط مترو دچار مشکلاتی شده که اعنتراض مسافران را در پی داشته است.

تین نیوز

خط مترو تهران-کرج شاید شلوغ‌ترین خط مترو ایران باشد که مسافران زیادی را جابجا می‌کند. اخیرا این خط مترو دچار مشکلاتی شده که اعنتراض مسافران را در پی داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی مشکلات خط متروی تهران-کرج باعث شده تا در اوقاتی از شبانه روز، کار سرویس دهی در این خط با مشکل مواجه شده و اعتراض شهروندان را در پی داشته باشد. در این ارتباط، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو توضیح داد بهسازی نیمی از مسیر این خط انجام شده است.

محمد احمدی بافنده در این باره توضیح داد: بیش از 19 سال از بهره برداری از خط 5 مترو تهران می گذرد و در راستای افزایش ایمنی و ارتقا کیفیت زیر ساخت های این خط، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه برای اولین بارعملیات بهسازی در خط 5 را توسط متخصصان داخلی، از دی ماه سال گذشته آغاز کرد.

او با اشاره به اینکه هر مسیر در خط 5 مترو تهران (رفت و برگشت) حدود 42 کیلومتر طول دارد، گفت: تاکنون عملیات بهسازی پیشرفت خوبی داشته است و در این مدت کار بهسازی 27 کیلومتر از خط اصلی و 6 دستگاه سوزن انجام شده است ضمن آنکه عملیات تعویض ادوات اتصال و تراورس های معیوب این مسیر نیز به اتمام رسیده است.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در این عملیات، تمام تأسیسات خط 5 طبق استانداردهای جهانی مورد بازبینی و بهسازی قرار می‌گیرد.

احمدی بافنده در ادامه با اشاره به اینکه نیمی از عملیات بهسازی مسیر جنوبی خط ۵، از ایستگاه کرج تا ایستگاه چیتگرانجام شده است، گفت: درحال حاضر پیشرفت فیزیکی واقعی این پروژه 4درصد بیش برنامه زمان بندی شده مصوب است و روند بهسازی خطوط و سوزن های مسیر، ساخت و نصب دیوارهای پیرامونی، طراحی و اجرای شبکه زهکشی مسیر و طراحی و اجرای جاده دسترسی مسیر خط 5 نیزدر صورت تامین اعتبارات و بودجه مصوب در آینده ادامه می یابد.

او با اشاره به اینکه ضرورت انجام عملیات بهسازی سبب تغییر در برنامه پذیرش مسافر در این خط شده است گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا انتهای شهریور عدم پذیرش مسافر خط 5 در روزهای جمعه ها (غیر از روزهای خاص) برقرار است ضمن آنکه نحوه فعالیت خط تهران - کرج برای شش ماه دوم سال نیز در حال بررسی است که پس از تصویب به اطلاع مسافران خواهد رسید.

 

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • پویا 0 0

    سلام.
    ای کاش یه فکری به حال مردم بکنند. قرار بود 6 ماهه تعمیرات درست بشه الان نزدیک 1سال و نیمه روزای تعطیل مترو نیست و شبها هم تا ساعت 21:30. صحبتهایی از رئیس یک ایستگاه شنیدم که میگفت قراره کلا روال همین بشه. اما مردم هیچ اعتراضی نمیکنن. مسئولین هم ک ماشین شخصی دارن و روزای تعطیل و ... میرن شمال و عشق و حال بقیه مردم سیخی چند اصلا روز جمعه بشینن خونشون!!!

  • مهدی علی نژاد 0 0

    تو را خدا یه فکری به حتل داخل مترو بکنید تعداد دست فروشان از مسافرها بیشتره ده دقیقه میخوایم بشینیم مخمون خراب کردن این چه مسخره بازیه