| کد خبر: 142925 |

افزایش سرویس دهی قطارشهری مشهد در ایستگاه فرودگاه

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: زمان سرویس دهی قطارشهری مشهد در ایستگاه فرودگاه این کلانشهر حدود شش ساعت افزایش یافت.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: زمان سرویس دهی قطارشهری مشهد در ایستگاه فرودگاه این کلانشهر حدود شش ساعت افزایش یافت.

مترو مشهد

قاسم طاهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افزایش شش ساعته سرویس دهی در این ایستگاه با توجه به بررسیها در خصوص ساعات اوج پروازهای ورودی و خروجی، آغاز موج اصلی سفرهای تابستانی به مشهد و همچنین عزیمت حجاج بیت الله الحرام و حضور همراهانشان در فرودگاه شهید هاشمی نژاد انجام شد.

وی ادامه داد: در این راستا از 25 مرداد جاری تا 15 مهر آتی با حدود 6 ساعت افزایش سرویس دهی فعالیت ایستگاه قطار شهری فرودگاه از ساعت 7 تا 22:30 با سرفاصله زمانی 20 دقیقه انجام می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: همچنین سرویس دهی از ایستگاه وکیل آباد به سمت فرودگاه از ساعت 6:40 صبح تا 22 با سرفاصله زمانی 20 دقیقه صورت می گیرد.

وی افزود: در روزهای عادی سرویس دهی این مسیر از ساعت شش تا 9 صبح و ساعت 15 تا 21 انجام می شود.

خط یکم قطارشهری مشهد به طول 19 کیلومتر از پایانه غدیر نخریسی تا وکیل آباد اسفند ماه سال 1389 به بهره برداری رسید و هم اکنون روزانه بطور میانگین 120 هزار نفر در این مسیر جا به جا می شوند. مسیر توسعه 4.5 کیلومتری این خط نیز از ایستگاه غدیر تا فرودگاه مشهد دهه فجر سال 94 به بهره برداری رسید.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.