| کد خبر: 141970 |

فعالیت یازدهمین اتاق مادر و کودک در ایستگاه مترو فرودگاه امام خمینی (ره)

یازدهمین اتاق مادر و کودک در ایستگاه مترو فرودگاه امام خمینی (ره) پذیرای مادران و نوزادان آنهاست.

تین نیوز

یازدهمین اتاق مادر و کودک در ایستگاه مترو فرودگاه امام خمینی (ره) پذیرای مادران و نوزادان آنهاست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، دکتر احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) اولین ایستگاهی است که به همت مشاور مدیر عامل در امور بانوان و خانواده از اولین روز بهره برداری مجهز به اتاق مادر و کودک است افزود: یازدهمین اتاق مادر و کودک که با نام حضرت رباب سلام الله علیه نامگذاری شده و هم اکنون مشغول ارایه خدمت است.

وی گفت: مترو فضای اجتماعی است و شرکت بهره برداری مترو تهران سعی کرده تا بهترین خدمات را نه تنها در بحث حمل و نقل بلکه در بحث های مختلف همچون رفاه اجتماعی به مسافران ارائه کند که افتتاح اتاق مادر و کودک در ایستگاه های مختلف مترو از آن جمله است.

وی با بیان اینکه اهمیت دادن به حقوق بانوان از اولویت های متروست خاطرنشان کرد: ارتقای سلامت و بهداشت مادر و کودک، حفظ کرامت مادران، ترویج فرهنگ تغذیه با شیر مادر و برطرف کردن دغدغه مادران برای رسیدگی به نوزادانشان در اماکن عمومی شهر از جمله فواید احداث این اتاق ها در مترو است.

گفتنی است یازدهمین اتاق مادر و کودک روز ۱۶ مرداد همزمان با افتتاح ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) با حضور  سیدمحمد جواد شوشتری مشاور ومدیرکل دفتر شهردار تهران فعالیت خود را آغاز کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.