| کد خبر: 141289 |

در گفت‌گو با این شبکه خبری تشریح شد:

◄ شهرداری: مترو فرودگاه امام فردا افتتاح می‌شود/ وزارت‌ راه: این مترو مشکل دارد

مجری خط هشت مترو تهران از افتتاح رسمی ایستگاه فرودگاه امام خمینی(ره) در عصر فردا شانزدهم مردادماه با حضور مسئولان دولتی و شهردار تهران خبر داد.

تین نیوز

مجری خط هشت مترو تهران از افتتاح رسمی ایستگاه فرودگاه امام خمینی(ره) در عصر فردا شانزدهم مردادماه با حضور مسئولان دولتی و شهردار تهران خبر داد. این در حالی است که مدیران وزارت راه و شهرسازی از ناایمن بودن این خط مترو و ممانعت از افتتاح آن سخن می‌گویند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سید قوام‌الدین حسینی با تائید افتتاح مترو فرودگاه امام خمینی (ره)، اظهار داشت: طرح ایمنی مترو فرودگاه امام خمینی(ره) با هماهنگی سازمان راهداری وزارت‌راه و شهرسازی در حال انجام است.

وی که در گفت‌وگو با این شبکه خبری سخن می‌گفت، افزود: طرح ایمن‌سازی مترو فروگاه امام خمینی در راستای نظر وزارت‌راه وشهرسازی و با ساخت سازه‌ای میان بزگراه و مترو در حال اجرا ست تا تمامی نگرانی‌ها در این‌باره از میان برداشته شود.

حسینی با تاکید بر این مهم که طرح ایجاد سازه به شواری عالی ایمنی ارسال و در انتظار پاسخ آن هستیم، تصریح کرد: شرکت ساخت مترو متعهد است تا پس از تصویب و ابلاغ نظر شورای عالی ایمنی، نواقص را همان‌گونه که مد نظر این شورا است کاملا رفع کند.

مجری پروژه خط هشت مترو تهران، در پایان از حضور مقامات دولتی و شهردار تهران در مراسم افتتاح مترو فرودگاه امام‌خمینی (ره) خبر داد.

طی آخرین تماسی که این شبکه خبری با شرکت ساخت مترو داشت، مدیرعامل این شرکت اظهار داشت، اختلاف نظر میان شهرداری و وزارت‌راه در خصوص مترو فرودگاه امام خمینی(ره) رفع شده و افتتاح در روز و ساعت اعلام شده انجام خواهد شد.

این در حالی است که، مسئولان وزارت‌راه و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از افتتاح مترو اظهار بی اطلاعی کرده و می‌گویند، مشکل ایمنی مترو کماکان وجود دارد و تا این لحظه برنامه‌ای برای افتتاح این ایستگاه ندارند. 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.