| کد خبر: 139402 |

بازدید سی نفر از دانشجویان رشته های برق، مکانیک و عمران کشور عراق از کارگاه های خط 6

گروه سی نفره ای از دانشجویان کشورعراق از کارگاه های خط 6 مترو تهران بازدید کردند.

تین نیوز

گروه سی نفره ای از دانشجویان کشورعراق از کارگاه های خط 6  مترو تهران بازدید کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، بازدیدکنندگان ضمن قدردانی از دست اندرکاران ساخت مترو، با نحوه ساخت و مراحل اجرایی این خط آشنا و از مسیر 2 کیلومتری بخشی از خط 6، حد فاصل کارگاه متروی یادگار امام تا کارگاه مرزداران بازدید و با طریقه ساخت بخش های مختلف این پروژه از نزدیک آشنا شدند.

دانشجویان دانشگاه های عراق به جهت همکاری با دانشگاه امیرکبیر و انجام درس کارآموزی برنامه ای جهت بازدید از صنایع ایران را داشته به همین منظور، بازدید از مراحل ساخت وتوسعه خطوط مترو را در برنامه کاری خود گنجانده اند.

 در این بازدید مدیر پروژه خط 6 ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان و توسعه بیشتر همکاری های بین ایران و عراق اظهار داشت: خط شش مترو تهران از بزرگراه دولت آباد (جنوب شرق تهران) آغاز تا شهرک کن (شمال غرب تهران) به طول حدود 31 کیلومتر ادامه دارد.

 ایشان همچنین اظهار کردند: در این مسیر حدود 8/27 کیلومتر تونل احداث شده است. این بخش شامل 27  ایستگاه می باشد که کلیه ایستگاه ها زیرزمینی می باشد و دارای 2 مجموعه پایانه و پارکینگ و سه پست برق فشار قوی می باشد.

در پایان دانشجویان عراقی، بازدید امروز را بسیار اثربخش و آموزنده توصیف نمودند و از این سطح پیشرفت در کشور جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کردند تا روزی کشورهای همسایه نیز در صنعت ریلی بتوانند طبق الگوی ایران توسعه داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.