| کد خبر: 138653 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ گلایه روحانی مضروب، نبود وسایل کمک‌های اولیه در مترو

اوایل هفته جاری بود که فردی که در ابتدا گفته می‌شد از حال طبیعی برخوردار نبوده در ایستگاه مترو شهرری اقدام به تهدید و مضروب کردن مسافران حاضر در محل کرد.

تین نیوز

اوایل هفته جاری بود که فردی که در ابتدا گفته می‌شد از حال طبیعی برخوردار نبوده و امروز خلاف آن اثبات شد، در ایستگاه مترو شهرری اقدام به تهدید و مضروب کردن مسافران حاضر در محل کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، یکی از افرادی که از قضا روحانی نیز هست به منظور جلوگیری از ادامه ارعاب مردم به ضارب نزدیک می‌شود که از سوی وی با قمه از ناحیه گردن و دست به شدت زخمی شده و راهی بیمارستان می‌شود.

با پیگیری‌های مستمر اصحاب رسانه و البته این شبکه خبری، شنیده‌ها حاکی از ترخیص آقای ذوالفقاری از بیمارستان هفت‌تیر شهرری است.

براساس این گزارش روحانی مضروب، ذوالفقاری پس از بهبودی نسبی به عدم وجود تجهیزات کافی  در مترو اشاره کرده و می‌گوید: صبح روزی که این اتفاق افتاد من به منظور سوار شدن به مترو پشت خط ایست، منتظر رسیدن قطار بودم که از ناحیه گردن مورد اصابت جسمی سخت قرار گرفتم.

این درحالی است که گفته می‌شد روحانی مضروب با دخالت در نزاع دو نفره میان ضارب و فرد دیگری دخالت کرده و به این دلیل مورد اصابت قمه قرار گرفته است.

ذوالفقاری با اشاره به تلاش ضارب در وارد کردن ضربات بیشتر به وی، اظهار داشته: با دخالت دو نفر از مسافران، ضارب کمی از من دور شد و در همین اثنا با رسیدن پلیس و حراست مترو، وضعیت کمی به حال کنترل درآمد.

روحانی مضروب مترو شهرری با انتقاد از نبود امکانات پزشکی در ایستگاه‌های مترو، یادآورشده است: متاسفانه ایستگاه مترو شهرری حتی از وسایل کمک‌های اولیه کافی هم برخوردار نیست و در مواقع اضطرار قطعا مشکلات زیادی را موجب می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، مترو به دلیل حساسیت و حجم بالای مسافر نیاز به امکانات و تجهیزات اولیه پزشکی داشته و نبود آن در مواقع ضروری، نجات بخش جان بسیاری از مردم خواهد بود و نبود کمک‌های اولیه قطعا، جای سوال برای کاربران این مد حمل‌ونقلی ایجاد می‌کند که آیا استفاده از جائی که ایمن به نظر می‌رسید و حال حتی به کوچک‌ترین لوازم پزشکی هم مجهز نیست کار عاقلانه‌ای می‌تواند باشد؟

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.